Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samsung Galaxy S7 - Dual Sim

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 21. Jul 09
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg overvejer at købe en dual-sim version af Galaxy S7 i Tyskland som privatperson (har kun kunnet finde den i en webshop i DK hvor jeg ikke tør handle) da jeg ønsker at have både et privat telefonnummer og et firmatelefonnummer på samme telefon.

Telefonen som sælges i Tyskland er parallelimporteret til Tyskland, men ved opstart kan jeg jo bare sætte sproget til dansk.

Mister man nogen funktionalitet ved at købe en parallelimporteret telefon?

Vil fx menuer mm. være på en bestemt måde etc.

Er der andet jeg skal være opmærksom på ved køb af en sådan parallelimporteret telefon?

/anders

Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Jan 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det kommer an på hvor den kommer fra og om det er en "branded" model. Nogle modeller fra f.eks. USA sælges i DK og de er stærkt modificeret af Verizon og lignende inden de sendes på markedet. Ud over dette er der normalt ingen ændringer i softwaren andet end at default sprog er det pågældende lands og at manualer/bokse normalt er på det sprog også. 

Man skal også huske at opdateringer til android sendes ud i geografiske grupper hvilket kan betyde at din telefon enten får updates senere eller før end andre. Jeg har selv en Galaxy Note4 som viste sig at være parallelimporteret fra polen. Det er superfint da polen er Samsungs test-land for mange opdateringer og derfor får jeg som regel seneste opdatering et par uger før resten af danmark får den. 

Kim Schulz

Meatlovers Delight - hjemmemodnet kød

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)