Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Batsport.dk

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Allerød
Tilmeldt 8. Jul 08
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Ja, jeg må indrømme, at jeg ikke har tænkt på at billedernes størrelse havde nogle indvirkning på siden som så.

Billederne har jeg hentet i leverandørernes databaser, så størrelsen var givet på forhånd.

Men hvad betyder billedstørrelsen rent praktisk for siden?

Hilsen

Karsten

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten Lund:

Hej Thomas

Ja, jeg må indrømme, at jeg ikke har tænkt på at billedernes størrelse havde nogle indvirkning på siden som så.

Billederne har jeg hentet i leverandørernes databaser, så størrelsen var givet på forhånd.

Men hvad betyder billedstørrelsen rent praktisk for siden?

Hilsen

Karsten

du går ind https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/ retter alle fejl så mange så mulig billeder så mange så mulig hver eneste fejl betyder siden er svære søgeord optimere optimalt det skader hastigheden på siden og hastighed optimering er vigtigt i søgeord optimering processen  

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Esbjerg
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 351
Fra  Hype Media Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Karsten,

Hvis et billede fylder meget betyder det at det tager længere tid for brugeren at loade. Specielt hvis man sidder på 3G eller edge internet på sin mobiltelefon.

Du kan eventuelt hente billederne ned på din computer og bruge www.kraken.io til at komprimere dine billeder. Det kan også være en fordel at skalere billederne ned så de er ikke er større end nødvendigt.

Til mange CMS kan man også få plugins der automatisk komprimere og skalerer billederne, det kan være du skal kigge efter det til dit CMS.
Du kan oftest også finde plugins der aktiverer cache. Det kan du også prøve at kigge efter.

Synes ikke hjemmesiden er tosset. Det kunne helt sikkert blive bedre, men det kunne også have været meget værre.
Synes det næste du skal kigge på er at få lavet et logo.

Håber du kan bruge mine tanker :-)
Held og lykke med det hele!

Mvh. Anders

Anders Jytzler fra Yugana Ushi damaskus kokkeknive

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
uenig med dig at det ikke er fordel at få rettet alle kode fejlene

Jeg har aldrig skrevet han ikke skal rette alle fejlene, det ved jeg ikke hvor du har fra. Jeg har bare skrevet at hans største problem er manglende komprimering af billeder.

Mikael christiansen:
når den laveste set og så mange fejl , kan et nyt cms være en god ide 

Mikael du aner ikke hvad du taler om :-)

Hvis du kigger på dit eget link og ser på detaljerne på den analyse Google page speed laver, så skyldes den lave pagescore hovedsageligt de dårligt optimerede billeder.

Der er ingen grund til at starte forfra med et nyt CMS, når den dårlige score hovedsageligt skyldes en enkelt ting der nemt kan rettes.

Hvis trådstarter får optimeret sine billeder, og sat noget caching på jgp pg PNG i htaccess er han kommet meget meget langt.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Frost:

Mikael christiansen:
uenig med dig at det ikke er fordel at få rettet alle kode fejlene

Jeg har aldrig skrevet han ikke skal rette alle fejlene, det ved jeg ikke hvor du har fra. Jeg har bare skrevet at hans største problem er manglende komprimering af billeder.

Mikael christiansen:
når den laveste set og så mange fejl , kan et nyt cms være en god ide 

Mikael du aner ikke hvad du taler om :-)

Hvis du kigger på dit eget link og ser på detaljerne på den analyse Google page speed laver, så skyldes den lave pagescore hovedsageligt de dårligt optimerede billeder.

Der er ingen grund til at starte forfra med et nyt CMS, når den dårlige score hovedsageligt skyldes en enkelt ting der nemt kan rettes.

Hvis trådstarter får optimeret sine billeder, og sat noget caching på jgp pg PNG i htaccess er han kommet meget meget langt.

altså pagescore siger der er mange andre ekstreme mange andre fejl de betyder noget 

korrekt han vil komme meget langt med at optimere billederne og de fleste fejl er der men der er også fejl i koderne 

jeg er dog stadigvæk uenig med dig at det kun er billederne der er problemet det siger pagescore  https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?url=http%3A%2F%2Fbatsport.dk%2Fshop%2Ffrontpage.html&tab=desktop dog skal pagescore nok stige 40-50 men der er jo også andre fejl før den rykker op og bliver super hurtigt siden ,

jeg vil altid satse på at få en pagescore så tæt på 100 som mulig 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
ekstreme mange andre fejl de betyder noget

Hvor mange fejl er "Ekstremt mange" for dig?

På Google page speed har Google angivet tre fejl med rød som de mener bør løses:

  • Manglende komprimering af billeder
  • Manglende angivelse af cache i htaccess
  • gengivelsesblokerende JavaScript og CSS fra indholdet over skillelinjen

Derudover er der tre anbefalinger fra Google markeret med gul:

  • Server svartid
  • Prioritering af indhold (over folden)
  • Komprimering af HTML

Det er alt sammen noget der kan løses på et par timer, men du anbefaler altså manden at skifte CMS fordi der er "ekstremt mange fejl". Det giver ingen mening.

Du er nødt til at forstå at den lave score ikke er fordi der er ekstremt mange fejl, men fordi især fejlen omkring komprimering af billeder tæller meget ned. Der er nogle få fejl, der hurtigt kan løses, det er realiteten. Så stop med at give mandendårlige råd om at skifte CMS pga. mange fejl, for det passer ikke.

Mikael christiansen:
jeg er dog stadigvæk uenig med dig at det kun er billederne der er problemet det siger pagescore

Jeg har stadig ikke sagt det kun er billederne der er problemet, hvordan kan jeg få dig til at forstå det? Jeg har skrevet at i forhold til pagescore er billederne det største problem, men jeg har ikke sagt at billederne er det eneste problem, fat det nu :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Frost:

Mikael christiansen:
ekstreme mange andre fejl de betyder noget

Hvor mange fejl er "Ekstremt mange" for dig?

På Google page speed har Google angivet tre fejl med rød som de mener bør løses:

  • Manglende komprimering af billeder
  • Manglende angivelse af cache i htaccess
  • gengivelsesblokerende JavaScript og CSS fra indholdet over skillelinjen

Derudover er der tre anbefalinger fra Google markeret med gul:

  • Server svartid
  • Prioritering af indhold (over folden)
  • Komprimering af HTML

Det er alt sammen noget der kan løses på et par timer, men du anbefaler altså manden at skifte CMS fordi der er "ekstremt mange fejl". Det giver ingen mening.

Du er nødt til at forstå at den lave score ikke er fordi der er ekstremt mange fejl, men fordi især fejlen omkring komprimering af billeder tæller meget ned. Der er nogle få fejl, der hurtigt kan løses, det er realiteten. Så stop med at give mandendårlige råd om at skifte CMS pga. mange fejl, for det passer ikke.

Mikael christiansen:
jeg er dog stadigvæk uenig med dig at det kun er billederne der er problemet det siger pagescore

Jeg har stadig ikke sagt det kun er billederne der er problemet, hvordan kan jeg få dig til at forstå det? Jeg har skrevet at i forhold til pagescore er billederne det største problem, men jeg har ikke sagt at billederne er det eneste problem, fat det nu :-)

100% enig det er ikke eneste fejl cms systemet laver duplikat med mere , jeg fandt så mange fejl i systemet mere end kun billederne at jeg synes det virker som et meget stort arbejde rette det hele oveni 0 respons trådstarter 

uenig med dig det kun er css cache i htaccess filer der er også seo fejl duplikat med mere på siden siden er dobbelt indekseret i google 

du misforstår mit indlæg der er ekstrem mange fejl , og det er ikke et kendt cms system og det lyder ikke lige frem let fra trådstarter af at rette fejlene , det eneste vi har hørt fra trådstarter at han ikke kan finde udad få billederne mindre selv .

du må forstå at det være op til den der ejer siden om det er let eller svært at styre siden fremover , det er ikke smart at få et cms system man ikke selv kan finde udad 

modsat dig synes jeg vi skal spørge trådstarter hvad han kan og hvor let det er rette siden fremover 

måske kan finde en kan rette fejlene hvis ikke kan selv men så skal han altså betale en webmaster hvergang ny billeder på siden og du må altså forstå at almindelige mennesker ikke bare kan kaste 10.000 kroner ud hver år fordi man ikke kan styre siden selv , selvfølgelige dejligt for dem han betaler de er glade for han er afhængig af dem så de tjener penge på ham 

fat det dog at jeg uenig med dig , jeg mener det største problem er billeder på siden fordi det er ikke et kendt cms system derved ikke bare lige sådan at vide om det er overhovedet han kan finde udad løbende selv rette billederne at du ikke er enig med mig er nok fordi du ikke har undersøgt hvad det er for cms og da det ikke lige sådan at finde ud ad det i koderne så må trådstarter svare om han ved hvilken det er om 

wordpress har plug in nemt retter billederne derved kan det nemmeste være at gå over til wordpress 

at siden så skal laves på ny kan være lettere da regner med siden skal løbende opdateres 

det er en fordel der er nærmest nul links til siden derved er ulempe nyt cms måske det bedste valg og det er meget meget stor chance for det er , dog må trådstarter vide hvad system det er , måske findes der løsninger så billeder nemt kan rettes , men umildbart ser det ikke ud til trådstarter ved hvordan det skal rettes 

et par timer anbefaler du altså han skal bruge på webmaster hvergang rettelser billederne med mere der skal på siden lad nu trådstarter svare om selv kan styre cms systemet , et cms system man ikke selv kan finde ud kan koste en formue og et par timer hist og her er altså dyrt ikke hos alle hænger pengene på træerne , men lad nu trådstarter svare end vi 2 diskutere om han selv kan løbende kan rette siden eller ej , det burde trådstarter vide meste om

lad nu trådstarter svare på i tråde , jeg vil dog blive ved med sige at det er op til trådstarter om han selv kan finde udad rette siden løbende , jeg tjekkede om var et kendt cms jeg kunne ikke se og trådstarter svar var jo ikke lige finde udad  det 

desuden er det måske ekstra hvergang billeder siden så skal man køre det igennem et program på egen computer 

desuden laver cms system duplikat derved er store seo problemer med dette cms system  det muligt  at tilgå http://www. og uden www. foran dit domæne, vil dette resultere i at Google opfanger indhold på tværs af dit domæne. det er ekstra arbejde oveni med dette cms derved skal han til rette med en 301 redirect så siden kan komme godt i google alt samme koster tid og du forstå nogle cms systemer kræver mange vedligeholdelsen og nogle gange er det ikke det værd 

det er også et kæmpe minus at siden fejler på så mange punkter desuden lang url og laver htlm sidste i url 

der er mange kode fejl og vi kender ikke cms systemet der kommer løbende opdateringer i alle systemer og derved dukker samme fejl nogle gange op igen ,men når ikke kender systemet ved jeg det ikke 

hvorfor jeg anbefalet nyt cms system jeg orkede ikke skrive alle de fejl med dette  cms system , det virkede uoverskuelige og det havde været super godt hvis det kun var de fejl som pagescore siger men der er meget mere der skal rettes før er det er ideelt 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Esbjerg
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 351
Fra  Hype Media Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

@Thomas & @Mikael - Synes det er dårlig stil det i har gang i her. Manden beder om feedback på hjemmesideopsætningen, og nævner endda at SEO er på vej. Fint at i pointerer fejl og mangler mhs. til SEO, men efterfølgende skulle diskussionen efter min mening være taget i privaten eller slet ikke.

Anders Jytzler fra Yugana Ushi damaskus kokkeknive

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Jytzler:

@Thomas & @Mikael - Synes det er dårlig stil det i har gang i her. Manden beder om feedback på hjemmesideopsætningen, og nævner endda at SEO er på vej. Fint at i pointere fejl og mangler mhs. til SEO, men efterfølgende skulle diskussionen efter min mening være taget i privaten eller slet ikke.

jeg burde have skrevet mere i første i indlæg mine grundene så var der ikke gået så mange indlæg at forstå mig mine grundene så jeg har lavet en fejl , jeg har dog også lavet meget lange feedback jeg synes dog flere fejl her så det ville gå mig omkring en time skrive det hele 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Billedet på forsiden er meget bart i venstre side - tilføj evt. noget tekst om USP'er/hvad I er gode til.

Kategorisiderne har meget få produkter på én side. Jeg synes billeder fylder for meget - måske der kan være  fem eller seks på række, i stedet?

Måske prøv at gør siden mere personlig - tilføj evt. et billede af dig selv til "Om os"-siden?

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)