Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Batsport.dk

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Allerød
Tilmeldt 8. Jul 08
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har startet Batsport.dk og vil sætte meget stor pris på, hvis I ville kigge på siden og gi' lidt feedback.

Jeg sælger udstyr til bordtennissporten.

Hvis I vil kommentere, design, produktudvalg, farver, opsætning - hele baduljen, så vil jeg tage imod Jeres input med åbne arme.

Pr. d.d. har der på 30 dage være 137 besøgende med 1032 sidevisninger - men intet salg :-(

Så alt input fra Jer vil hjælpe.

Der kommer SEO optimering indenfor kort tid, så den er I kalendern. 

På forhånd tak for hjælpen.

Karsten

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tillykke med webshoppen. Jeg synes, at siderne er lidt forvirrende, fordi produkterne ikke står ved siden af hinanden. Det ser ud til, at det er, fordi dit webshoptema ikke kan finde ud af, hvis du ikke har lige meget tekst i hver produktboks.

Du skriver, at der er fri fragt, men når jeg smider produkter i kurven, står der, at jeg skal betale et forsendelsesgebyr på 42,50 kr. Hvad er det? Fragt? Det forvirrer potentielle kunder, at der pludselig er et gebyr på forsendelse, når der står i header, at man får gratis fragt. Det ville jeg ændre.

Jeg ville også få kigget på menu nr. 2. F.eks. har du "Kurv" og "Bestil," men umiddelbart burde kunden kunne se det oppe i højre hjørne. Det kan virke forvirrende for kunder, hvis der er for mange ting, de kan vælge i mellem. Så menupunkter skal være væsentlige for kunder.

SEO

Når du skriver, at der kommer SEO, formoder jeg, at der også kommer mere produkttekst?

Om jer

På forsiden under produkter står der lidt om, hvem I er. Jeg synes, at I skal lave et menupunkt, som hedder Om os, hvor I kan skrive mere om, hvem der står bag webshoppen. I kan evt. også overveje, om I også skal have et kontakt os side i menuen. Jeg ved godt, at I allerede deler jeres information, men det hele handler om at skabe tillid til jeres kunder, og her kan det være godt, at de ved, at de let kan få fat i jer.

Held og lykke med webshoppen. 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten 

Tillykke med din nye webshop :-) 

Din webshop falder desværre i kategorien over webshops hvor det for mig er for tydeligt at du har valgt en tilfældig theme, og dernæst oprettet dine produkter og kategorier heri. Det er helt normalt at benytte standardthemes, vi gør det også selv på vegne af vores kunder - Dog vil jeg mene at du skal arbejde mere med det visuelle på shoppen. Til at starte med synes jeg du skal have lavet dig en unik logo, som dernæst kan benyttes med gennemgående elementer på shoppen. Her tænker jeg specielt på farver. 

Endvidere synes jeg du skal arbejde med din forsideslider, og benytte den til at aktiverer dine besøgende i større grad. Dette gøres eventuelt med call to action knapper der leder til dine produktkategorier eller lign. 

Held og lykke med projektet, håber at ovenstående kan bruges konstruktivt!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten

Tillykke med din nye webshop.

Det første indtryk, jeg har af siden, er, at der er meget billede ift. til tekst.

Efter jeg har klikket lidt rundt på sitet, så finder jeg ud af, at der hverken er nogle varer i "tilbud" eller "nyheder" - hvad med 1) sætte nogle varer derind eller 2) helt slette de to?

Desuden skal du nok have kigget på din søgefunktion. Jeg forsøgte mig med at søge på "bordtennisbolde", hvorefter den sagde, at der ingen varer fandtes. Men derefter klikkede jeg ind under "produkter", hvor der var masser af bordtennisbolde. 

Tilmeldt 6. Jun 16
Indlæg ialt: 148
Fra  Caspar F Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten,

Udover hvad alle de andre skriver, så savner jeg lidt en lille slogan under dit logo oppe i toppen af hjemmesiden? :)

Vh,
Caspar

Fra Allerød
Tilmeldt 8. Jul 08
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for hjælpen.

Super fedt at I har taget Jer tiden til at komme med feedback. Det er tager til efterretning og Jeg vil straks kaste mig over at få tilrettet siden, så der forhåbentligt kommer lidt omsætning.

det første punkt med fraget er allerede fjernet :-) Så NU er det gratis at få varerne sendt.

Tilmeldt 13. Aug 11
Indlæg ialt: 80
Fra  AnalyzeMe Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten Lund:

Hej

Jeg har startet Batsport.dk og vil sætte meget stor pris på, hvis I ville kigge på siden og gi' lidt feedback.

Jeg sælger udstyr til bordtennissporten.

Hvis I vil kommentere, design, produktudvalg, farver, opsætning - hele baduljen, så vil jeg tage imod Jeres input med åbne arme.

Pr. d.d. har der på 30 dage være 137 besøgende med 1032 sidevisninger - men intet salg :-(

Så alt input fra Jer vil hjælpe.

Der kommer SEO optimering indenfor kort tid, så den er I kalendern. 

På forhånd tak for hjælpen.

Karsten

Hej Karsten,

Når du klar til at komme i gang med SEO Optimering så kan du gøre brug af AnalyzeMe Webbureau Gratis SEO værktøj.

Her kan du finde tips, forklaringer og få et tjek up af dit nuværende site, så du kan se hvor du kan gøre yderligere for at få en bedre placering.

Vi udvikler løbende på værktøjet så du må også meget gerne komme med input, hvis du skulle have noget.

Du finder værktøjet på nedenstående link.

Gratis SEO Værktøj

Håber du finder værktøjet brugbart og alt feedback modtages med kyshånd :)

De bedste hilsner

AnalyzeMe

Har du prøvet SEO Insight gratis Dansk SEO værktøj, ellers gør som 25.000 andre

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
drop den side , den er kodet så dårligt at den nærmeste ikke kan indekseret i google

Øhhh en side kan sagtens være dårligt kodet og stadigvæk indekseret i Google. Derimod kan det skade rankings hvis siden f.eks. er langsom, men at trådstarter skulle droppe siden pga. dårlig programmering er et ganske dårligt råd.


batsport.dk har 355 sider indekseret, mon ikke det svarer ganske godt til alle sider? At den nærmest ikke er indekseret er noget sludder.

Til trådstarter:

Dit største problem er manglende komprimering af billeder. Du kan virkelig spare mange kb ved at komprimere dine billeder bedre.

Eks: http://batsport.dk/images/comp__acuda-blue_15_webbanner1_eng_300dpi_20150313_1879019481.jpg fylder ca. 4mb, komprimeret fylder det ca. 0,5 mb.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Frost:

Mikael christiansen:
drop den side , den er kodet så dårligt at den nærmeste ikke kan indekseret i google

Øhhh en side kan sagtens være dårligt kodet og stadigvæk indekseret i Google. Derimod kan det skade rankings hvis siden f.eks. er langsom, men at trådstarter skulle droppe siden pga. dårlig programmering er et ganske dårligt råd.


batsport.dk har 355 sider indekseret, mon ikke det svarer ganske godt til alle sider? At den nærmest ikke er indekseret er noget sludder.

Til trådstarter:

Dit største problem er manglende komprimering af billeder. Du kan virkelig spare mange kb ved at komprimere dine billeder bedre.

Eks: http://batsport.dk/images/comp__acuda-blue_15_webbanner1_eng_300dpi_20150313_1879019481.jpg fylder ca. 4mb, komprimeret fylder det ca. 0,5 mb.

enig med dig siden kan sagtes indeks selv om er kodet dårligt og enig billedet kan hjælpe 

uenig med dig at det ikke er fordel at få rettet alle kode fejlene der mange flere end billederne kun og der er mange fejl på siden , du ved nok hastighed optimering er meget vigtigt , jeg har svært ved at se så ekstrem mange fejl kan rettes og når kigger på antal links så er ulempe nyt cms system meget små meget hurtigt kommer den højt igen hvis siden laves korrekt og nemmere at få siden højt med bedre kodet side

jeg tjekkede den det er den laveste pagescore jeg har set indtil videre 15 ud ad 100  , jo sider er indekseret men komme højt det bliver en kamp , jeg kan se der er ekstrem mange flere kode fejl end kun det at få billederne mindre 

når den laveste set og så mange fejl , kan et nyt cms være en god ide 

den har ikke nogle links  ifølgelige https://majestic.com så et nyt cms vil kun forbedre rank af hans side siderne vil hurtigt komme op igen bare bedre han kan jo 301 redirect url til det nye shops system 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)