Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kurer kørsel igen igen

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 8. Jan 08
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

< /p>

Hej

 

og tak for svar, jeg har kørtfor dem men undskyld jeg siger det men det er nok det sted der giver mindst i løn for kørsel.

Jeg ved at en af deres kørselsledere sagde op fordi han ikke kunne se sig selv i øjnene når han skulle ringe og byde en vognmand endnu mindre for samme eller mere kørsel.......

 

Mit råd til dig er hurtigst muligt og finde noget andet prøv lige og regn det hele sammen og se hva du har ud af det om dagen når alt er betalt, tror du vil blive overrasket:)

Men tak for budet

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Diesel...

Hvor længe er det siden du har kørt for dem?

Jeg tror du har været en af de uheldige vognmænd, som har kørt for dem, og jeg kender godt til det..... Jeg er bare en af dem, som de selv har ringet til fordi de vidste jeg var en stabil medarbejder, og manglede chaufføerer, og jeg fik fra dag 1 en højere kontrakt end den vognmand som havde kørt min tur før mig, og siden da er jeg steget rigtig meget. Jeg får meget mere end nogle af de andre som jeg arbejder sammen med. Så derfor ved jeg med sikkerhed at for mig, er det ikk en dårlig løn, hvis man kan sige det sådan. Jeg arbejder 3 timer om dagen for dem ca. og jeg tjener mange penge på det, tro mig :-) Jeg er os en af dem, som får mere, hver gang jeg ringer ind og siger det skal være anderledes.... men det kommer jo os an på hvem man er, hvor fræk man er i vognmandsverdenen, og hvor meget man selv mener man kan tillade sig. Jeg er af den støbning, som mener enhver mand er sig selv nærmest, derfor kan jeg ikke tænke på hvor meget de andre får, men kun hvad jeg selv skal leve af. og det kommer KUN mig til gode, det ved jeg med sikkerhed. At nogle andre vognmænd ikke får det samme, viser jo måske bare at det er en hård verden vi lever i..... det er en mandeverden jeg arbejder i, og det lærer man med tiden... :-) det kan du nok os høre på den måde jeg formulere mig med nu.... .

men held og lykke med dit arbejde fremover.... knus Mia

Tilmeldt 8. Jan 08
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mia

 

Synes da det lyder godt at der er nogen som tjener noget på dem, nu kender jeg jo ikke dit område og hvilken slags kørsel det er men det er ikke mange vognmænd tilknyttet det firma som tjener ret meget, men du er så en af de få:):)

Det er ca 1.5 år siden jeg har kørt for dem og det var bare ikke sagen og de var ikke til og ha med og gøre i mit område.

men jeg kommer aldrig til at køre for dem igen helt sikkert.

Mvh Diesel

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)