Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke Søgeord skal JEG satse på hvis jeg vil have Succes og Salg?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Dec 11
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har de sidste 6 måneder brugt tiden på at opbygge webshoppen http://www.luxvuf.dk/ men som den nybegynder jeg er inden for internethandel har jeg stort set ikke fokuseret på SEO. Jeg har den sidste måneds tid læst RIGTIG meget om SEO, flere 100 sider om dagen og flere e-bøger.

Men...

Der er 1 meget banal ting jeg stadig er lidt i tvivl om. Hvilke søgeord bør jeg bruge??

Skal jeg begynde at kaste mig ud i konkurrencen om de mest naturlige og brugte søgeord i branchen? Eller skal jeg måske opbygge min side omkring nummer 2 og 3 mest populære søgeord. Som alle andre vil jeg jo gerne være nummer 1 på de populære søgeord - men er det realistisk? 

Jeg sælger tilbehør til hunde. så..

Drømmen ville være at ligge nummer 1-2 på følgende søgeord: Hundehalsbånd, hundekurve, hundeliner, legetøj til hunde, godbidder til hunde osv osv...
Jeg synes ikke dem der ligger på 1 side på disse søgeord, ser ud til at have overdrevet god SEO og nogle af dem ser ud til nemt at kunne slåes ud pga. konkurrencen nok ikke er så stor i den branche som den er i mange andre brancher.

Mit spørgsmål er nu:

Skal jeg begynde at lave SEO omkring de søgeord hvis jeg føler at jeg har en chance?
Altså opbygge alle mine tekster og indhold op omkring disse søgeord?

Jeg har en rigtig god reach på f.eks. min Facebook fanside https://www.facebook.com/luxvuf (ofte 50-100.000 pr uge, og det går rigtig hurtigt den rigtige vej kan jeg mærke) det er noget som mange af mine konkurrenter langt fra bruger tid på. Det kunne derfor være en god mulighed for at opbygge noget social proof og nogle links herigennem.
Jeg er også parat til at opbygge en helvedes masse backlinks og tage konkurrencen op mod de største spillere på de populære søgeord.

Grunden til at jeg er i tivvl er at jeg i forgårs købte en e-bog omkring SEO fra en anerkendt SEO-ekspert i USA. Han nævnte at man skulle finde de søgeord som der var lav konkurrence omkring og derigennem opbygge sin side og SEO omkring dem. Men jeg føler jo at jeg har en chance... Har jeg det??

Håber i har lyst til at hjælpe.

God søndag! 

Skal jeg tage kampen op?

  • Ja (80%)
  • Nej (forklar gerne hvorfor i en kommentar) (20%)
  • Totalt antal stemmer: 5
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:32
Hvor mange stjerner giver du? :

der er jo høj konkurrence om alle ord når du kun har et back links  https://majestic.com/reports/site-explorer?q=luxvuf.dk&oq=luxvuf.dk&IndexDataSource=F

De første 6 måneder  så der er ikke sket meget siden dengang , skriver du vil gøre meget men vil du det , der skal gøres ekstremt meget mere end nu , vil du det  ?? 

Domænet er fra år 2015 i marts sidste  år , jeg ved ikke om er sket noget i starten lavet siden eller andet 

så lidt links skal der nogle gode links hvis skal ske noget , lidt nyheds links eller løbende lave noget i lang tid , men der ligger meget arbejde før du overhovedet vises så hvis har en god sociale firma side facebook er det måske meste der du skal satse hvis skal ske noget nu og her 

vil du hyre et seo firma eller hvad har du i tankerne , hvad er dit budget antal kroner du vil bruge 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 11. Mar 16
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 04:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander.

Bruger du Moz? Hvis ikke, så er der masser at info at hente på den front!

Derudover vil jeg anbefale dig at fokusere på content marketing - det vil gøre det noget nemmere for dig at skille dig ud fra dine konkurrenter og ligeledes give dig mulighed for at målrette specifikke keywords til specifikke landing pages og mulighed for at skabe noget mere link-juice, så din hjemmeside kan få bedre autoritet.

Håber det hjalp lidt.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 07:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg vil anbefale at du gør to ting:

1) Du skal helt sikkert arbejde på, at komme til tops på de sværeste/bedste keywords. For at opnå det skal du have lavet EN side til hvert af disse keywords, som du optimerer så godt du kan. Start med at lave en (gerne ret lang) og virkelig god og engagerende tekst, der fastholder og inspirerer de besøgende. Inkluder gerne noget god vide, en infographic el.lign. Begynd så at lave nogle gode links til de sider.

Du skal dog regne med, at det godt kan tage noget tid med et nyt site, at komme til tops på de keywords. Men kæmp, så skal det nok komme. Måske tager det et år eller mere, men kæmper du godt og længe skal det nok lykkes.

Men, indtil det sker så bør du ...

2) Find keywords, der er mindre konkurrence på. Tjek backlinks og på dem der ligger øverst. Gør det samme som med ovenstående - men med disse burde du lidt hurigere begynde at se resultater. 

Hed og lykke med det :-)

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg ved ikke hvad du har læst eller hvor meget viden du har tilegnet dig, men jeg følger backlinko som jeg synes kommer med rigtigt gode forslag til hvordan du forbedre dit arbejde. 

http://backlinko.com/long-tail-keywords

Læs bland andet den her artikel. 

God arbejdslyst!! 

René

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)