Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken betalingsløsning på min hjemmeside (ala dba.dk)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jun 16
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg vil høre Jer, hvilken betalingsløsning vil I anbefale til min hjemmeside som minder lidt om dba.dk (hvor folk kan købe annoncer på min side med henblik på at sælge deres ting). Der er PayPal eller quickpay? Jeg er meget i tvivl om PayPal er den rette løsning for mig, da jeg ikke sælger fysiske ting men en ydelse? og jeg har læst nogle indlæg, hvor PayPal har forhindret virksomheder i at få deres penge som de har haft stående på deres PayPal konto. Jeg er interesseret i at folk kan betale med Mastercard og Visakort, da disse kort benyttes af de fleste.  

På forhånd tak.

Jeg ser frem til at høre fra Jer, da jeg har været i tvivl i et stykke tid i forhold til hvilken jeg skal vælge og jeg vil gerne tage en god beslutning.   

Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan jo sige at vælger du PayPal så støtter du dba.dk (det jeg mener her er at PayPal og dba.dk er det samme firma). Men der er jo den fordel at PayPal er gratis men tager dog 3% pr. Transaktion mens det andet helt sikkert har en anden bagside det er op til dig. Jeg foreslår at du laver en tabel i et Word /writer dokument også laver du en lang liste over alle de fordele og ulemper der er ved hver eneste betalings indløser

Tilmeldt 8. Jun 16
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svar Lurks.

Jeg er med på at dba tilbyder deres bruger, at de kan betale via PayPal når de KØBER et produkt af en sælger (det vil jeg også gerne have). Men mit spørgsmål går på, hvad JEG skal vælge, når jeg sælger annoncer til mine bruger, er PayPal så stadig relevant som en betalingsløsning, når det er en fysisk ydelse og ikke en fysisk ting - altså jeg sælger annoncer. På forhån tak. 

Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan det være jo PayPal er rigtig godt til at modtage mikrotransaktioner

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)