Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har en ide, Hvad, hvem og hvor kontakter man

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 29. Jun 08
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej nej slet ikke :D Og jeg har ikke opfundet en dyt, de herre ;) jeg har en ide, som omhandler at overføre energi fra en source til en anden. Hvor den primære source er en energi kilde, skabt på "manuel" arbejde som bruges i hverdagen og som skal videreføres som ren energi. 

Fra Valby
Tilmeldt 21. Mar 16
Indlæg ialt: 47
Fra  Gamle-danske-film.dk Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey - du bliver nok nødt til at sige mere. Jeg får en god ide i minuttet - så har en rimelig sorteringsmekanisme;)

Du skal nok kontakte en ingeniør af en art og held og lykke. Måske også en stavekontrol:) Det virker mere professionelt, hvis du vil sælge din ide på skrift.

Dbh Thomas

Tilmeldt 29. Jun 08
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Haha, ja det gik lidt hurtigt. :)

Jeg har en bekendt, som arbejder som ingeniør, så måske han har en ide. Men ved faktisk ikke hvad en ingeniør kan, for der er vel forskellige typer af dem. 

Edit: Desuden har jeg ALDRIG snakket om at ville sælge en ide eller noget. Jeg skrev at jeg havde en ide, og jeg vidste ikke hvem man kunne kontakte, hvis denne ide skulle kunne realiseres, da det kræver en eller anden form for teknisk snilde som jeg ikke selv er i besiddelse af. :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

S.Madsen:

Nej nej slet ikke :D Og jeg har ikke opfundet en dyt, de herre ;) 

Hvis der ikke er tale om en decideret opfindelse, der skal patenteres, så frygt ej for at dele din ide. :-)

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)