Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har en ide, Hvad, hvem og hvor kontakter man

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 29. Jun 08
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer. 

Forleden fik jeg en ide, dem får vi nok alle sammen ind imellem. 

Ideen er god, for den skaber energi, uden at skulle bruge hverken, brændstof eller andet form for  energi, end den som bliver skabt manuel

Jeg vil ikke sige for meget på nuværdende tidspunkt. 


Men jeg har nu en ide, og hvad så? hvem kan jeg tage kontakt til for at forføre mig om min ide og evt. lave en prototype af min ide ? 

Jeg kan ikke finde nogle på market som har ligende ide i nu, og ved derfor heller ikke hvem man kan kontakte. 

Tilmeldt 24. Feb 16
Indlæg ialt: 316
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Mvh. Karsten Sønderup

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

S.Madsen:





Ideen er god, for den skaber energi, uden at skulle bruge hverken, brændstof eller andet form for  energi, end den som bliver skabt manuel

Jeg vil ikke sige for meget på nuværdende tidspunkt. 


Undskyld mig, men du er utrolig svær at hjælpe, hvis du ikke "vil sige for meget på nuværende tidspunkt".....?

Del din ide! Hvad frygter du? Konkurrence? Du kan få meget mere og bedre hjælp, hvis du deler din ide.

Læs evt. mit indlæg: http://kaspermfriis.dk/kaere-ivaerksaetter-del-din-ide/

Tilmeldt 29. Jun 08
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

ja det er klart at det ville hjælpe mere hvis jeg gav flere oplysninger.  :) 

Jeg er ikke bange for konkurrence, for tror ikke der er nogle i nu. Men ideen er ikke mere udviklet end at nogle ville kunne kopier den lynhurtigt, hvis man har midlerne til det. :) 

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal lige være lidt længere fremme i processen, men hurtigt vil du kunne kontakte dit lokale Væksthus: http://startvaekst.dk/vhhr.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

S.Madsen:

ja det er klart at det ville hjælpe mere hvis jeg gav flere oplysninger.  :) 

Jeg er ikke bange for konkurrence, for tror ikke der er nogle i nu. Men ideen er ikke mere udviklet end at nogle ville kunne kopier den lynhurtigt, hvis man har midlerne til det. :) 

Men tænk på, hvor mange mennesker, der har ideer hver dag - tror du ikke, at der er en, der har haft samme ide, som du har? Det er ikke for at tale din ide ned - tværtimod - det er fordi, du kan få 1000* bedre hjælp, hvis du fortæller lidt mere. Vi ved jo alle godt, at ideen ikke betyder det store - det er holdet og arbejdet bag, der er afgørende. Så stol du bare på, at hvis din ide bliver stjålet, så er du 1000000* gange bedre, hvorfor din version af ideen vil være bedre end de potentielle konkurrenters.

Jeg ønsker dig al held og lykke med ideen! :-) 

Tilmeldt 29. Jun 08
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Holger og Kasper

Takker. Det må jeg lige undersøge. :) 

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart lyder det mere som en opfindelse end et produkt pt. Hvis det er tilfældet, ville jeg kontakte rådgivningen på opfind.nu som Karsten henviser til.

Er det noget som kan/skal patenteres er det vigtigt at du ikke fortæller om det til flere end højest nødvendigt.

Deler du for mange informationer på et offentligt forum som Amino kan det give problemer ved en patentansøgning.

Tilmeldt 19. Aug 15
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

S.Madsen:


Ideen er god, for den skaber energi, uden at skulle bruge hverken, brændstof eller andet form for  energi, end den som bliver skabt manuel

Jeg vil ikke sige for meget på nuværdende tidspunkt. 


Det undrer mig at ingen kommenterer denne tekst, du har udtænkt en måde at bryde termodynamikken på. Energi opstår ikke og kan heller ikke forsvinde. Så hvis der kun er den manuelt skabte energi, har du så opfundet en hånd eller foddrevet generator?

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sikkert ellers er det en evighedsmaskine og det der med at energi ikke kan opstå af sig selv det er ikke helt rigtigt fordi empty space eksisterer ikke :)

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)