Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler navn til tøjmærke

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Apr 16
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 02:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Har brug for et navn til et nyt tøjmærke jeg er igsng med.. Det må gerne minde lidt om les deux og Ralph lauren osv, sån elegant med en charme i sig, til alderen i 15-35 med polo og skjorter osv.. Har tænkt over det i lang tid men gav aldrig pote

Alt andet har jeg styr på, website, producent osv

Fra København
Tilmeldt 12. Apr 11
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Country brute (CB)

Den bogstavelige betydning af Country brute  er, et bæst der findes i landdistrikterne eller ørkenen
The definition of brute is something animal-like or someone who does not have the ability to reason.
A brute is defined as a savage, insensitive or uncivilized person. 
Tilmeldt 27. Apr 16
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Noteret 😁

Tilmeldt 27. Apr 16
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunne dog være lidt mere enkelt, 1 ord osv :D

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 09
Indlæg ialt: 106
Fra  Pump United Vitapus Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

For at du kan finde et godt navn til dit tøjmærke, er det vigtigt, at du tager udgangspunkt i det, som gør din virksomhed/tøjmærke specielt. Ved at gøre det har du mulighed for at fortælle en historie med navnet. Som eksempel har jeg startet virksomhederne Pump United og Vitapus. Pump United ønsker at inspirer folk til at leve et sundt og aktivt liv i fællesskab med andre mennesker, derfor navnet Pump United. Vitapus er sammentrækningen af de to latinske ord vita som betyder liv og opus som kan betyde nødvendighed. Vitapus hjælper virksomheder og privatpersoner med at forstå deres indvirkning på miljøet og stiller de nødvendige ressourcer til rådighed, så de har mulighed for at tage handling.

Så for at opsummere: find ud af hvad der gør din virksomhed/tøjmærke specielt, så vil du have langt nemmere ved at finde et navn, som giver mening for dig. Prøv eksempelvis og leg med at sammensætte to ord til et. Og ja det kan godt tage lang tid at finde det helt rigtige navn, specielt hvis navnet skal være ledigt som .com domæne :-) 

Tilmeldt 27. Apr 16
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 01:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har prøvet som dig, at kombinere nogle ord i ét. Især latinske, men kommer ikke rigtig frem til noget.. Dog er det der gør mærket unikt jo navnet. Så det noget jeg bør gennemtænke rimelig godt

Tilmeldt 27. Aug 14
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes det er rimeligt svært at hjælpe med et navn, når jeg ikke har set jeres tøj, navnet skal jo gerne afspejle sig i jeres produkter. Jeg vil mene at en del af det kreative ved at starte produktion/webshop er at finde på eget navn, så i må videre med den kreative tænkehat, skriv alle de ord ned i kommer i tanke om når i ser på jeres produkter og så kan det være der kommer til jer.

Held og lykke 

Tilmeldt 25. Apr 16
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej_____

jeg kunne se at du er igang med at åbne en tøj butik. jeg tænkte om du ville dele din levenedør til ralph osv?

mvh . Anu sri

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)