Efter at have arbejdet som rengøringsassistent i over 13 år, overvejer jeg nu at starte mit eget rengøringsfirma. Jeg har gjort rent på skoler, kontorer, idrætshaller, sygehuse og Cph Lufthavn. Har fået 10 kursusbeviser også i den periode. Har tænkt mig at, få trykket nogle visitkort, tage ud og besøge firmaer og spørge om de kunne være interesserede i at få et tilbud på rengøring. Jeg kan flydende dansk, kan klare mig i engelsk, tysk og tyrkisk. Er dansk statsborger og har ren straffeattest. Prismæssigt tænker jeg på 250kr + moms som dækker for: Rengøring Alt udstyr til at fuldføre arbejdet Alt rengøringsmidler Affaldssække Skraldeposer Køkkenrulle Håndservietter Toiletpapir Håndsæbe Hvad synes i ? er der mere service jeg kunne tilbyde ? Derudover vil jeg meget gerne lytte til jeres kommentarer, både positive og negative. Hilsen O.E |
Prisen kommer jo meget an på hvad du har af udgifter.
Du kan jo starte med at bestemme dig for hvad din time løn skal være, og Husk du tjener ikke penge mens du laver alt det administrative, dertil lægger du feriepenge. Der efter ligger du dine dine udgifter til, det kan være udgifter til forsikring, bil, Rengøringsartikler- og midler, hjælp til regnskab hertil kan du selv ligge evt. Andre udgifter.
Ting som skraldeposer og rengøringsmidler er normalt med i prisen men toiletpapir og andre forbrugsvarer er en ekstra service som du kan lave en 10-15 % ekstra på.
Skal du lave lidt ekstra til at fore din forretning hvis der skulle komme uforudsete udgifter, og det gør der, så skal du jo også ligge dette oven i prisen.
Så 250 er så absolutet minimum...