Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til tøj mærke

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Assens
Tilmeldt 28. Jul 15
Indlæg ialt: 224
Fra  OnlineItSupport Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

overvejer stærkt og starte tøj firma

jeg har nogle designs og navn men de er god nok

så jeg vil gerne om i havde nogle gode bud

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias

Jeg tror, du bliver nødt til at sætte nogle flere ord på, hvad du søger hjælp til. 

Er det markedsføring? Jeg er lidt i tvivl. Fortæl lidt mere om det, og det bliver meget nemmere for os at hjælpe dig.

Ellers skal du have held og lykke med opstart af et tøjfirma! :-)

Fra Assens
Tilmeldt 28. Jul 15
Indlæg ialt: 224
Fra  OnlineItSupport Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

kort sagt er det forskellig navn til webshoppen

jeg tænker lidt et firma alla Tommy Hillfiger, Peak performence og Lacoste

altså med navne

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 13
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså du mener, om vi har ideer til hvilke mærker du skal forhandle udover de ovenævnte? :)

Fra Assens
Tilmeldt 28. Jul 15
Indlæg ialt: 224
Fra  OnlineItSupport Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja også
Bud på navne til selve firmaet

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 13
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså dine førnævnte brands er vel i den "gode" ende, at du ønsker mærkerne generelt skal ligge. Nu er herretøj ikke lige min spidskompetence, så må være dig svar skyldig.

Men evt. Hugo Boss og Ralph Lauren :-)


Hvad angår navne til virksomheden kommer lidt an på om du vil have det skal være dansk eller engelsk

Fra Assens
Tilmeldt 28. Jul 15
Indlæg ialt: 224
Fra  OnlineItSupport Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak
Ja dansk og engelsk hvis du kan komme med nogle ideer
Jeg havde tænkt på
Dogstyle

Tilmeldt 16. Jun 16
Indlæg ialt: 32
Fra  berntelkjaer.dk Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er jo ikke nogen her der kan komme med et seriøst bud på et navn til din virksomhed, når der ikke er anden info end at du vil lave tøj.
Start med at undersøge markedet og konkurrenter, hvor og hvad det skal koste at producere, læg en forretningsplan. Så har du formentlig god tid til at finde på et navn undervejs.

Følg Marketing Automation-bloggen på berntelkjaer.dk

Fra Odense
Tilmeldt 7. Aug 16
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Du bør gøre dig dybere overvejelser omkring, hvordan du vil adskille dig fra alle de andre webshops der også sælger tøj. Hvis jeg var dig ville jeg starte med at lave en forretningsplan som der også bliver forslået. På den måde får du gjort dig nogle dybere overvejelser omkring den virksomhed du ønsker at starte. Hvis du starte en virksomhed i blinde uden at have gjort dit hjemmearbejde først, er der 100% sandsynlighed for at det mislykkedes for dig.
Til sidst vil jeg anbefale dig at du starte med en dansk webshop, som udelukkende fokuserer på det danske marked - hvis det går godt kan du sprede ud senere. Det er også vigtigt at du får gjort dig klare overvejelser omkring en specifik målgruppe. Hvis du forsøger at ramme alle med dit tøj, rammer du ingen. 

Før du starter din shop skal du sætte dig langt mere ind i hvad det vil sige at drive en webshop, mange tror naivt at de bare kan starte en webshop, som sælger tøj, og så kommer kunderne af sig selv - hvis man er i den tro ender man med en lang næse :-)

Held og lykke med projektet.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)