Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Årsregnskab pris

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 15. Feb 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 07:51
Hvor mange stjerner giver du? :

jamen jeg synes osse jeg betaler meget, det er så statsautoriseret revisor koncern jeg mener da osse hvis de laver den løbende bogholderi så burde selveregnskabet da være ligetil, jeg vil tro at lægge mine ansattes timer sammen samt lave fakturaer og løn, det kan da ikke tage alverden, så hvis nogle herinde har lyst til at give et uforpligtende tilbud, så skal jeg gerne være mere specifkt omkring opgaverne

Tilmeldt 15. Feb 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 08:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 27. Jul 15
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg takker for jeres svar. Vil sige at jeg stadig er rystet over prisen og ikke agter at betale den høje pris. Jeg har fra starten spurgt efter prisen og løbende har jeg også spurgt. Vil også lige tilføje at det kun er bilag/regnskab for et halvt år. Udover den høje merpris kan jeg så fortælle at jeg nu har en 3. Revisor i det samme firma pga. De har fyret og barsel osv. Så jeg betaler garanteret også for at den nye har skulle sætte sig ind i mit firma-igen og igen. Men det mener jeg så bare ikke kan være rimeligt?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46435
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

noerholm.dk:

ang. bilag så er det måske  15-20 bilag om året, alt er jo tilmeldt betalingsservice idag

noget galt her. Man kan altså ikke bogføre efter bankkonto udtog eller betalingsservice - Der skal være et bilag for hver eneste transaktion. Hvis du ikke selv afleverer det, men overlader det til din bogholder/revisor at trække det i dit system på baggrund af betalingsservice, så tror pokker prisen går op (synes stadigt kombi af 30.000 for bogholderi OG 20.000 for årsregnskabet i personlig virksomhed er ret voldsomt - alt andet lig

Til Anette tror jeg det var: Jeg forstår du er lidt rystet, men du må starte med at udbede dig timeregnskab som en aut revisor SKAL føre og skal udlevere når ønsket. Her kan du se hvad tiden er gået med, og danne bedre overblik over rimelighed eller ej. Du har haft en del telefon kontakt også som jeg husker det og det er dyrt ofte. En ret standard pris for aut revisor vil let ligge omkring 2.000 kr i timen (skal jo dække driften af revisonshuset som helhed.

Den med du ikke vil betale - kan du jo risikere revisor er uenig i, at hvis hans timedokumentation er i orden, og der kan påvises, at arbejdet er blevet et lidt andet end det første bud på ca 10.000 - og det ikke er givet som bindende max - så risikerer du at tabe i retten OG få lov at betale en masse penge til en advokat der skal hjælpe + måske revisors omkostninger. Start derfor med timeregnskab og evt. overvej revisor ankenævnet som du kan nævne for revisor, hvis ikke denne komme med timeregnskab eller det der kommer, virker helt galt. 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 19. May 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må sige, at uanset erklæringstype lyder dig for mig som en dyr revisor regning, da det jo er begrænset aktivitet der er i din virksomhed lige p.t.

Du er velkommen til at kontakte mig, hvis du ønsker et prisoverslag.

Vh

Günay Demir

Revisor HD(R)

http://bgrevision.dk/aarsregnskab/

Firma 71 99 88 60

Mail info@bgrevision.dk

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)