Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skift af domæne?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Jul 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg har for nyeligt fået en hjemmeside oprettet, men den er med et andet domæne end det jeg har købt hos DK-Hostmaster. Hvordan gør jeg, så det er det jeg har købt hos dem, der bliver mit domæne i stedet for der jeg har nu?

Fra Rødovre
Tilmeldt 21. Jan 16
Indlæg ialt: 160
Fra  Meal4U ApS Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,


Prøv at beskrive lidt nærmere? Hvad hedder dit domæne nu, og hvad var det meningen at hjemmesiden skulle hedde?

Under alle omstændigheder så lyder det som om at du skal have flyttet/porteret din hjemmeside...


Vh,
Meal4U.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dudz2210

Det lyder om filerne ligger i den forkerte mappe på dit domæne. Medmindre de ligger på domæne.dk/eksempel og de bare skal ligge på domæne.dk, så skal hele hjemmesiden rykkes over og det kan godt være en smule besværligt. Du er velkommen til at skrive nærmere om problemet på lassekallesoe@gmail.com, så skal jeg gøre mit bedste for at hjælpe dig. Du kan læse lidt nærmere om mig her: http://lassekallesoe.dk/ 

Med venlig hilsen

Lasse

Tilmeldt 5. Jun 16
Indlæg ialt: 56
Fra  Lighthouse Technology Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Dudz2210:

Hej jeg har for nyeligt fået en hjemmeside oprettet, men den er med et andet domæne end det jeg har købt hos DK-Hostmaster. Hvordan gør jeg, så det er det jeg har købt hos dem, der bliver mit domæne i stedet for der jeg har nu?

Hej Dudz2210 - der er flere ting i det. Først skal du sikre dig at dit domæne peger på dit webhotels navneserver. Dernæst skal du sikre at domænet er sat op på dit webhotel - så webhotellet også accepterer trafikken til dit domæne gennem deres server. Dernæst skal du sikre at du har dine filer liggende på webserveren stillet til rådighed af webhotellet. 

Det lyder umiddelbart som om at du mangler at opdatere dit webhotels navne server inde på DK-Hostmaster, og tilføje domænet på dit webhotel. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)