Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kendskab til EasyPos.in

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Fredericia
Tilmeldt 1. Jul 14
Indlæg ialt: 19
Fra  Zantio IT Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej aminoer.

Er der nogle af jer som har kendskab til POS systemet fra easypos.in ?

Send mig gerne en mail på sbj@zantio.dk eller på tlf. 81617676.

Rigtig god dag :-)

/Simon

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Simon,

Dem har jeg ikke hørt om - men de holder også til Indien :)

Overvejer du at bruge systemet eller du har måske problemer med det ?

Hilsen en dansk POS-nørd :) 

Fra Fredericia
Tilmeldt 1. Jul 14
Indlæg ialt: 19
Fra  Zantio IT Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Smith.

Jeg har en kunde der har en fysisk butik, og en onlinebutik og han skal have et POS system.
Og han har så selv fundet easypos.in :-)

Og jeg er på bar bund, dog har jeg intet lovet til kunden, jeg har fået lov at hygge mig med det :-)

Kan du tilbyde andet POS system som er super godt, og ikke så voldsomt dyrt som mange andre online POS systemer?

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Buhl Jensen:

Hej Smith.

Jeg har en kunde der har en fysisk butik, og en onlinebutik og han skal have et POS system.
Og han har så selv fundet easypos.in :-)

Og jeg er på bar bund, dog har jeg intet lovet til kunden, jeg har fået lov at hygge mig med det :-)

Kan du tilbyde andet POS system som er super godt, og ikke så voldsomt dyrt som mange andre online POS systemer?

Hej Simon,

Alt efter hvilken online-platform kunden har vi måske allerede en standard løsning.

Kontakt gerne en af mine kollegaer for lidt sparring og rådgivning på 77343480 eller www.amero.dk

Vores system er super godt - om det er "voldsomt dyrt" er jo et relativt svært spørgmål at svare på... 

I branchen generel kan man spare for meget på et "billigt" system og ikke have andet end bøvl i sidste ende.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Buhl Jensen:

Hej Smith.

Jeg har en kunde der har en fysisk butik, og en onlinebutik og han skal have et POS system.
Og han har så selv fundet easypos.in :-)

Og jeg er på bar bund, dog har jeg intet lovet til kunden, jeg har fået lov at hygge mig med det :-)

Kan du tilbyde andet POS system som er super godt, og ikke så voldsomt dyrt som mange andre online POS systemer?

Jeg anvender dette POS i min lille butik som hedder Erply POS på http://erply.dk , og alt er på dansk og opfylder Skats regler.

1 butik og 1 bruger er helt gratis.

Det er velfungere og virker på Mac, Windows, Ipad, Android, Microsoft tablet. fåes som program på desktop og som app via appstore , googleplay

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)