Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Du er den partner jeg har brug for!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Dec 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Hjælp mig med at finde partnere!

Jeg skal til at starte et slags "konsulent-hus" op. Det lyder fint, men det er meget stille og roligt. 

Jeg kan ikke komme udenom, at det er rådgivnings services.

Rådgivningen tager udgangspunkt i de 9 elementer i Business Model Canvas. Og formålet er at optimere virksomheders nuværende forretningsmodel.

Jeg har allerede fået klienter og skal til at løse opgaver for disse.

Som I ved er et godt team essentielt for eksekvering og vækst. 

Derfor søger jeg nogle der kunne være interesseret i at tage del i et start-up som partnere indenfor:

1) Marketing

2) Bogholderi/regnskab, herunder økonomisk drift - og optimering

3) En overordnet CEO/adm. direktør eller projektleder.

4) En tech-wiz

Jeg er selv typen der starter ting, jeg er Sælger'en og "ekspert" på kundeprofil udarbejdelse m.m.

Jeg skal bruge nogle omkring mig til at afslutte og være i stand til at arbejde individuelt såvel som i projektteams på tværs af de forskellige opgaver/cases.

Jeg er fortaler for, at alle partnere deler andel og indtægter lige.

Det er i første omgang ikke nødendigt at sige sit job op, men det forventes at alle bidrager.

Kender du en der kunne være interesseret i sådan et start-up?

Eller ved du hvor jeg kan finde ham/hende?

- Erfaring mindre relevant end engagement, drive og lyst til at hjælpe andre og samtidig udvikle sig selv.

Jeg er selv 30 år, uddannet fra CBS og har bl.a. været selvstændig samt arbejdet med marketing strategi i et førende kommunikationsbureau. 

Jeg ved du derude kan hjælpe mig med at komme godt fra land. Please byd ind - tak :-)

Fra Glostrup
Tilmeldt 21. Jan 16
Indlæg ialt: 108
Fra  EC Service ApS Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Yomo,

Det var dog godt nok noget af en EkstraBladet-overskrift? Jeg vil mene at du vil få flere til at læse den, hvis du retter til noget der er mere korrekt/sigende?

Vh,
Erdal

Tilmeldt 5. Dec 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Erdal,

Tak for feedback.

Min overskrift har til formål at få flest muligt til at gå ind og læse at jeg har brug for partnere - men samtidig må den gerne aktivere Jeres eksterne netværk

- Det kan være du kender en studerende der kunne være interesseret ?

Mht. antallet af visninger er jeg ikke enig med dig i at jeg kan få flere til at læse den ved at ændre overskriften (det er vel også derfor du har kaldt den for en EB-overskrift?)

Under alle omstændigheder er det en test, og hvis overskriften ikke virker prøver jeg med en ny - også på opfordring af dit råd - så tak for din konstruktive tilbagemelding.

Jeg synes også du har en en pointe i, at kvalitet muligvis bør vægtes højere end kvantitet. 

Fra Rødovre
Tilmeldt 21. Jan 16
Indlæg ialt: 160
Fra  Meal4U ApS Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,


Jeg kender en Alexander, som er ved at være færdig med sin uddannelse, og er snart klar til nye udfordringer! Hvor i landet må jeg sige at du er, hvis han spørger? :)

Ps. Det er en lige lovlig frisk overskrift, som en anden før jeg, har skrevet...! :)


Vh,
Meal4U.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)