Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der nogle der enten ejer, har kendskab eller kender nogle med MULTIFARVE 3d-printer?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jul 11
Indlæg ialt: 295
Fra  iskins.dk Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Tak for et helt igennem fantastisk forum fuldt med viden og motivation.

Jeg er i gang med et projekt og her til skal jeg bruge en 3d-printer eller en 3d-print leverandør

Jeg skal have printet custom made ting til mine kunder, det vil sige at der vil komme nye bestillinger til min "leverandør" dagligt. 

Mit spørgsmål er om der er nogle her der har kontakt med nogle med en 3d farveprinter, eller har viden om noget i udlandet kan anbefales, eller om der er nogle der kan forslå en printer (efter mine undersøgelser koster de fleste 3d farveprinter på den gode side af 100.000)

OBS selve printet skal kunne laves i multifarve. enkeltfarvet og 4 farvet printere har ingen interesse. 

Men alle inputs modtages med kyshånd!

Mange tak.

Ung iværksætter med store drømme

Tilmeldt 24. Feb 16
Indlæg ialt: 316
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis du søger på '3d print service' på google burde du finde et hav af virksomheder, der tilbyder denne service.

Alternativt kan du måske finde en fast samarbejdspartner igennem https://www.3dhubs.com 

Mvh. Karsten Sønderup

Fra Rødovre
Tilmeldt 21. Jan 16
Indlæg ialt: 160
Fra  Meal4U ApS Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marc,


Prøv at ringe til Steen fra http://3dnielsen.dk? Han er skarp til alt sådan noget? :)


Vh,
Meal4U.dk

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad skal du helt konkret have produceret? 

Du kan komme langt med almindelige skærebord - hvor man til printer i flatbed. 

Giv os lidt mere info, så kan vi bedre byde ind på hvordan tingene kan produceres.. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)