Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger partner med drive indenfor blogging

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 11
Indlæg ialt: 28
Fra  Hollo ApS Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lavet en platform til blogging, det i sig selv er ganske normalt, dog har jeg taget et anden udgangspunkt end alle de normale platforme.

Jeg vil lave et mere økonomisk aspekt til bloggerne, da jeg selv har en god baggrunden indenfor affiliate marketing og generel SEO arbejde, så har jeg kombineret mine evner med et blogging platform.

Derfor er platformen rigtig skarp til at lave god markedsføring på bloggene uden at bloggeren selv skal tænke over det, og så når en blogger skaffer konverteringer, så får bloggeren selvfølgelig sin fortjeneste for det.

Platformen er gratis for bloggerne at bruge, de kan bare tjene penge på at have bloggen uden at gøre andet end at blogge.. Så tjener projektet penge ved at tage et cut af alle disse konverteringer som opstår.

Jeg søger dog en partner in crime, som er inde i blogging univeret, gerne en som har et netværk af bloggere som kunne være interesseret i at hoppe på projektet, og lade det vokse i det tempo det kræver.. Først vil jeg gerne se noget proof of koncept, efterfølgende evt. søge investors til at booste butikken igang.

Det er et nyt projekt, jeg har platformen, søger en som er med på omsætningsdeling og har lyst til at blogge løs, eller bruge sit netværk til at skabe buzz.

Giv mig en besked på hollo@hollo.dk, eller bare skriv her hvis det har interesse :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Dit projekt lyder meget spændende: Men hvad har du med at gøre

Tilmeldt 16. Aug 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at opret dig på www.accordo.dk, det kan være den rigtige partner tjekker derinde ;)

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 11
Indlæg ialt: 28
Fra  Hollo ApS Skrevet kl. 02:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil lave platformen det hele kører på, så jeg får riiigeligt af arbejde, har bare brug for en som har lyst til at være torvholder og har et netværk og interesse for at sprede ordet, og evt. selv være aktiv blogger som kunne se det som en mulig fremtid.

Tilmeldt 13. Mar 17
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Skriv til mig om hvad du har og hvad du mangler samt at hvad du selv har af erfaringer, samt netværk osv. Også skal jeg nok fortælle dig lidt tilbage

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)