Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Endnu en "feedback på min hjemmeside"

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Sep 15
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er det min tur til at høre, om der er nogen, der har mod på at kaste et blik på min forholdsvis nye hjemmeside og komme med noget konstruktivt kritik.

Jeg har selv designet siden gennem Wordpress, og jeg er på ingen måde en webdesigner eller ekspert til webkodning, så jeg vil lige sikre mig for, at der ikke er noget, der er gået helt galt:

www.fhecht.dk

Siden er bygget op om min fysioterapeutiske praksis i København. Derudover gør jeg også meget brug af blogindlæg, hvor jeg finder det vigtigt, at artiklerne er letlæselige og potentielt kan resultere i en booking.
Derudover er det også meningen, at siden sideløbende med fysioterapi også vil fokusere på personlig træning, hvor jeg er i gang med at udarbejde en ebook omkring hvordan man med en "no bullshit" tilgang kommer i gang med at træne på en helt simpel og forsvarlig måde.

Tusind tak for hjælpen :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Super flot side!

Jeg kunne forestille mig, at hvis du lavede knappen "tryk for at booke en tid" til en rigtig knap, så ville det se pænere ud - altså, hvor den ikke fylder hele vejen i bredden... Det kunne du måske overveje. :-)

Du kunne evt. også overveje at lave din "book tid" knap mere "call-to-action" oppe i højre hjørne - evt. marker den med en farvet baggrund, der gør at øjet drages derop. 

Desuden er dine blogs fuldstændig geniale - både ift. til indholdt men også ift. SEO. Godt lavet! Du skulle måske overveje at sætte lidt tid af til korrekturlæsning... Jeg fandt dette under blogindlægget om udstrækning: "sportsaktivitetumiddelbart". 

Men opsummeret er jeg ret vild med din side - alting ser formidabelt ud.

Held og lykke med siden!

Tilmeldt 16. Sep 15
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper,

Tusind tak for dit indlæg, det sætter jeg virkelig pris på :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

flot hjemmeside Smile

hastigheden og optimering google er ikke god få nogle plug in på siden https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?url=http%3A%2F%2Ffhecht.dk%2F&tab=mobile

jeg anbefaler wp rocket plug in  imagify plug  Minify plug in og autoptimize plug in og sikkerhed  Wordfence plug in

de fleste undersider de mangler en meta titlen på mindste 40 tegn og gerne 60 tegn og en meta beskrivelsen på 120 tegn til 160 tegn

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik 

Som andre også gør, så vil jeg rose dig for en rigtig flot resultat. Især nu da du ikke ser dig selv som webdesigner :-) 

Good luck! 

Fra Haderslev
Tilmeldt 4. Mar 16
Indlæg ialt: 94
Fra  Lyngedal & Partners Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik,

Lækkert at siden er holdt simpel og overskuelig.
Ved en hurtig gennemgang følte siden dog meget hvid, forstået således at der enkelte steder godt kunne være nogle flere billeder. Eks. under siden "Træning" i starten.

Dine priser ser skarpe ud, og det er godt beskrevet. Måske kunne denne sektion godt bruge noget styling. 
Bestillingsprocessen ser også ud til at være lige at gå til.

Håber du kan bruge ovenstående.

Mvh.

Jesper Skov

Lyngedal & Partners – Kreativt Bureau
Din højre hånd i den digitale verden

Fra Rødovre
Tilmeldt 21. Jan 16
Indlæg ialt: 160
Fra  Meal4U ApS Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,


Jeg ville tilføje firmanavn, cvr-nummer, adresse, telefonnummer og email-adresse nede i bunden af hjemmesiden "footeren" hvis jeg var dig? :)


Vh,
Meal4U.dk

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Lækker og indbydende website

Hvad er formålet med din indexside? At kontakte dig, eller få kunderne til at booke online?

Der er mulighed for at booke via header og footer, men mange kunder vil se på dit billede, som er blikfang, så en placering af booking, tæt på dit billede, vil være en god idé.

Mvh

Holger

Fra Valby
Tilmeldt 21. Mar 16
Indlæg ialt: 47
Fra  Gamle-danske-film.dk Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Superfed side - med masser af godt indhold. Jeg ville også optimere den - som de fleste herinde skriver - og så ville sørge for at man kunne skrive til dig direkte - når man scroller over "mail":) Men det er vist i småklassen af gode råd.

Bedste held og lykke til:)

Dbh Thomas

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)