Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Starte en større portal - hvordan?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jul 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har fået en god idé til en ny portal, og jeg har selvfølgelig undersøgt markedet, og tjekket at konkurrencen ikke er særlig stor. Jeg tror idéen har et stort potentiale, men jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg kommer videre. 

Selv om det sandsynligvis vil være et større arbejde, så tænker jeg at lave det selv (hvis det kan lade sig gøre) - i hvert fald til at starte med. Efter flere år som webdesigner, så kan jeg WordPress til UG, men det her projekt er jo i en helt anden størrelse end at lave hjemmesider til tømrere og konsulenter. 

Vil det kunne lade sig gøre at lave det i WordPress, og vil det være sikkert nok? Er der steder - tutorials m.v. hvor jeg kan finde hjælp og inspiration? Er det et helt andet system/platform det skal bygges op på m.v.?

Portalen skal indeholde informationer/annoncer fra diverse virksomheder der rammer plet i målgruppen. Disse skal kategoriseres efter type, geografi m.v. - og dernæst også efter anmeldelser m.v.

Jeg håber der sidder en Amino der ude, der har prøvet at bygge sådan noget op, og som kan pege mig lidt i den rigtige retning. 

På forhånd tak!

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har prøvet det før og vil da gerne hjælpe med de spørgsmål du måtte have.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har selv startet en portal (jobportal), og jeg blev overrasket over, hvor meget arbejde der lå. Jeg startede med troen på, at jeg selv ville kunne fikse det i Wordpress.... Men det kunne jeg ikke.. Det skal så også siges, at jeg har minimal erfaring i Wordpress - så allerede er du foran. Jeg har siden hen allieret mig med min far, som er online produktudvikler, og derfor sagtens kan lave sådan noget. Jeg tror, at det vil være bedst for dig, hvis du kunne få en udvikler mere med i et evt. partnerskab, eftersom der kan komme meget arbejde foran skærmen - noget, der kan være svært; specielt hvis ideen bliver til en stor, god, succesrig virksomhed, som den forhåbentlig gør. 

Held og lykke med ideen! :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

dette her tema der kan bruger selv oprette annoncer jeg synes selv det er et nemt tema https://www.appthemes.com/themes/classipress/

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)