Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurder vores nye hjemmeside

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 23. Jul 16
Indlæg ialt: 2
Fra  xX Marketing Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Efter 1/2 års arbejde on and off, så er vores hjemmeside færdig på www.xxmarketing.dk

Så hvis du har tid og lyst, så ville jeg da være utrolig glad for lidt tilbagemeldinger.... Både ris og ros

Jeg synes selv den er blevet rigtig god, men efter 1/2 års arbejde kan man godt se sig lidt blind.

Tak for hjælpen og hav en god weekend.

Hilsen

Glen 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Mit førstehåndsindtryk af siden er, at der er meget, meget tekst. Den virker meget tung og meget, meget teksttung. Det kan selvfølgelig være positivt, men det kan godt gøres pænere med evt. flere billeder og mere.

Ydermere under "Twitter beskeder" i din footer, så siger den "Error". 

Men ellers er siden navigerbar, og det kan jeg godt lide. :-)

Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en rigtig flot hjemmeside, men der er for mange effekter og nogle endda alt for langsomme. Når man scroller ned over siderne er der flere afsnit med tekst som man ikke ser, men bare et tomt område. Og jeg gider ikke vente på at et eller andet smart bliver færdig med animere for at læse en tekst. Så er jeg videre og læser på et andet site.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Design er flot dog ville jeg også forvente det da du laver hjemmesider og søgeord optimere dem .

Der mangler al tekst på enkle billeder og alle billeder jeg tjekkede manglede der titler på 

markting bloggen den mangler meta beskrivelsen jeg har ikke tjekkede alle siderne om de mangler meta beskrivelser og titler så jeg ved ikke om der er andre sider på hjemmesider der mangler meta titler og meta beskrivelse 

jeg ville lade være at have synelige mail man kan blive opfanget af robotter der sender løs til en .

jeres google plus peger på dit dashboard  ret det så det peger på google plus 

personligt synes jeg der er lidt tekst på siden der er jo mange ting man kan forklare omkring søgemaskine optimering  

sæt dit cvr nummer på kontakt siden og i fodnoten på siden det skaber troværdig omkring siden

blog indlæg de er lige lovlige korte , de er langt under 500 ord og lav det aller mindste på 300 ord det giver bedst , jeg kiggede på alle samme kun den med AdWords tips var oppe på 500 ord 

din pagescore er meget lav siger google derved nedprioritere din side i google en del https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?url=http%3A%2F%2Fwww.xxmarketing.dk%2F aller bedste er at få rocket plug in på siden , imagify plug in , minify plug in og sikkerheds plug in 
Wordfence plug in , din score er voldsom dårlige at hastigheds optimere siden med de korrekte plug in er en del af de vigtigste grundsten i søgemaskine optimering 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 6. Sep 15
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej xxmarketing,

Velkommen til branchen... 

Har lige en lille ting der irriterer mig lidt. Det er når man har en under menu aktiv, så kan man ikke rigtig se teksten på hovedmenuen :) 

Performance-based Influencer Marketing - InfluencerFlow by SebastianHorberg.com

Tilmeldt 22. Jun 13
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Friis:

Hej

Mit førstehåndsindtryk af siden er, at der er meget, meget tekst. Den virker meget tung og meget, meget teksttung. Det kan selvfølgelig være positivt, men det kan godt gøres pænere med evt. flere billeder og mere.

Jeg synes nu det er rart, at man for en gangs skyld ser en hjemmeside, hvor tingene er beskrevet. Ja der er da noget tekst, men synes på ingen måde det er for meget, da det er delt op i mange afsnit.

Hvis jeg selv skal købe noget, så vil jeg også gerne vide hvad det er. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes ofte når der er nogle som laver sin egen hjemmeside, uden at være uddannet indenfor faget, at det bliver meget grimt, og uden smag overhovedet. 

Du har i det mindste i forhold til mange andre, lavet en nogenlunde hjemmeside, men i mine øjne er den en smule kedelig, med for meget tekst. Jeg synes helt bestemt også at du skal få lavet et "professionelt" logo, da det du har nu ikke viser professionalisme. 

Mit første indtryk var også at det tydeligt fremstår som en Wordpress side, da det er for "tema" agtigt. Jeg kan se i koden at det også er lavet med Wordpress, hvilket jeg godt kan forstå at du benytter, men pas på at man ikke kan se det for tydeligt.

Men dejligt at se at siden er mobiloptimeret! det er der mange som ikke tænker over, selvom 70% af internettets brugere ikke er PC folk. ;)

Håber det gav lidt svar.

God aften!  

Tilmeldt 23. Jul 16
Indlæg ialt: 2
Fra  xX Marketing Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Tak for jeres respons, det er værdsat!

@Kasper

Den twitter arbejder jeg på, den virker nogle gange og andre gange fejler den.  Ender nok med jeg fjerner den.   Der skal være meget tekst, men kan godt følge din pointe.  Jeg vil tænke over at gøre den lettere med fotos osv.   

@plasm

Ok, det synes jeg ikke at jeg har oplevet med effekterne. Men det vil jeg lige dobbelttjekke.  Eventuelt fjerner jeg effekterne.

@Mikael christiansen 

Alt tekst skal jeg nok lige tjekke igennem igen, men mange af dem er ikoner lavet i templaten, og dermed svære at sætte alt tag på.

Bloggen er jeg omærksom på, men tak :-)

CVR-nr og Google Plus -  Tjek, det havde jeg overset

Pagescore er jeg helt enig med dig i, jeg kæmper en brav kamp med dette template, og den gider sgu ikke blive hurtig :-)

@Sebastian Hørberg 

ja det er en ting, som skal rettes. tak

webfreelanceren 

Tak

Mathias Ravn-Nielsen 

Enig med dig i logoet. Jeg tror dog du er industriskadet, med at du mener det kan ses, at det er et wordpress theme :-)   Der er jeg ikke helt enig, men tak alligevel

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Glen 

Overskuelig og brugervenlig hjemmeside. Designet er ganske udmærket!

Jeg synes det er en skam at du genbruger den samme video under dine ydelser. Her jeg er sikker på at du mål opnå en højere hitrate ved at lave en specifikt videopræsentation til den enkelte ydelse.

Held og lykke med dit fortagne :-)  

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke engang færdig uddannet Multimediedesigner før om 6 måneder. Så synes nu ikke det er helt muligt at være industri skadet.

Men synes at du skal tænke lidt over det, det er jo ikke for sjov jeg skriver det. Det var simpelthen bare mit 1. indtryk da jeg så din side.  

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)