Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udstyr til lave Navnelapper/NameLabels ?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Mar 16
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Har nogen forstand på, hvilke udstyr der skal bruges, hvis man ønsker at lave Navnelapper... f.eks her http://navnelapper.dk/

H
vad koster det ca ?

Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 16
Indlæg ialt: 20
Fra  CFF Europe Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej.

For noe tid tilbake hjalp jeg en Nordmann å starte samme business, her er i korte trekk:

Du skal behøve en sk. Thermo Transfer printer )med fargebånd) og jeg anbefaler en på minst 300 DPI for å få så lite pixelering som mulig. Disse koster for en industriutgave ca. 10.000 Danske Kroner. Denne skriver ut med "resin" fargebånd/ribbon og vil gi et varig preg i det syntetiske materiale.

Du trenger og ferdig utskjærte etiketter. Dette kan være litt mer tricky for det er et spesial-lim det er snakk om, jeg husker desverre ikke hvem som produserer det men mener det er produsert i Europa en plass. Finn ut hvem som distribuerer fasson og upm i Danmark så hjelper de deg sikkert. Materialet / limet heter "iron on". Disse kan og hjelpe deg med å få noen til å stanse ut primær-ruller til rett størrelse / fasong.   Det du skal betale er ca. 20 kr / kvadratmeter for stanset materiale (og du må nok kjøpe 1000 kvadratmeter) Så for materialet snakker vi nye 20.000 kroner men da har du nok til mange tusen kunder.

Du skal og trenge en frontend med javascript og html5 for å la kundene lage design og gjennomføre bestillingen. Det finnes ferdige løsninger som ordner dette, stikord er "t-shirt software" som vil trenge noe modifisering, finner du den rette kan du ha web oppe å kjøre for rundt 15.000 kr og dette bør du få en Dansk freelancer å gjøre IKKE fall for fristelsen å gjøre det i India..

Og så må du annonsere og markedsføre men det er utenfor min kompetanse så der må du snakke med noen andre, din investering i profesjonelt utstyr og software er altså rundt 50.000 Danske kroner og jeg vil tippe på du må bruke minst like mye på annonsering før du er i break even.

Jeg kan evt. sette deg i kontakt med den Nordmann jeg hjalp om jeg husker navnet kanskje dere kan finne på noe.

Jens.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)