Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bør man besvare sine anmeldere på Facebook?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. May 16
Indlæg ialt: 27
Fra  Dropnlocal Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har i mit start-up fået nogen pænt gode anmeldelser på min Facebook.com/dropnlocal

Nu er mit spørgsmål imidlertid, bør man besvare sine anmeldere? Ser det godt ud over for andre kunder at man besvarer dem. Eller virker det lidt for kunstigt?

Jeg har sendt dem som har lavet en anmeldelse en personlig tak på e-mail.

Håber på et godt råd.

Go dag

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

lad mig stille et modspørgsmål: ville du besvare en dårlig anmeldelse?
Hvis ja skal du selvfølgelig også besvare de gode

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Her skal du være sort/hvid.

Enten gør du det 100% positiv/negativ anmeldelser, eller så lader du være med at besvare overhovedet.

Umiddelbart ville jeg nok bruge tiden på at svare de folk der skriver på siden, da dit svar uagtet om det måtte være positiv/negativ kan føre til en dialog med en kunde som du så kan lære noget af der kan gøre din virksomhed bedre.

Men husk nu at få denne tidsberegning med i din digitale strategi(sådan en har du jo ikk...,-) ) eller kan det blive en tidsrøver for dig.

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Naturligvis skal du svare dem! 

Uanset om det er positivt eller negativt... Du skal 100% gøre alt hvad du kan for at overleverer - og overraske over at du faktisk gider at bruge tiden på at tage dig af dine kunder. 

Tvagslæsning; Thank you economy - Gary Vaynerchuck.. :-) Læs den - og den vil lyn hurtigt tjene sig hjem :-)

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej KinnaSmile

Det er godt du følger op.

På alle henvendelser og samtaler om din forretning. Faktisk burde enhver virksomhedsejer, monitorer sider for samtaler om dem selv, for det er godt at svare på og reagere på alle niveauer, når der bliver talt om dig og din forretning.

Ris eller rod!!!

Hvis ikke du taler til dine kunder hvordan kan de så vide du er i live!!Yes

Når du taler med dine kunder skal du relationer med dem, når de leder efter et andet produkter er sandsynligheden stor for at de vil vælge din butik. Derfor kan det også være en god ide og vedhæfte et bilede af dig selv i de mails du sender. Det gør dine mails mere personlige og det opbygger relationerne endnu mere. 

God arbejdslyst!!

René

Fra Skive
Tilmeldt 6. Apr 16
Indlæg ialt: 302
Fra  SAH - Consult Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville helt klar besvare dem.

Hold en god tone  selvom anmeldelserne er urimelige.
En god tone kunne f. eks være "Det er vi trætte af at høre, kan du sende en mail til XYZ hvor vi kan finde en løsning?"

Det viser de andre at du er megen pro-aktiv, også selvom kunden måske virker urimelig. 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)