Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress hjælp søges.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Oct 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har denne hjemmeside hvorpå jeg er begyndt at starte med ligge varer op på.

Min udfordringer er -

Produktbilleder bliver ikke samme str. Nogle produkter kan man ikke se halvdelen af når man ser oversigten.

Ydermere så står mange af tingene skævt.

Hvis der er f.eks et produkt med et langt navn, så bliver det rykket ned. Så linien ikke er lige.

Hvad gør jeg med sådanne problemer? Er der et plugin man installere, eller ændre i noget som der gør at den selv komprimerer billeder.

Har tidligere brugt magento og der komprimerede det selv billederne til samme str. Så jeg er lidt på månen med mit problem. Det ser amatør agtigt ud.

Hjemmesiden er : thecheapjungle.dk

Håber på hjælp.

De bedste hilsner

Kristian

Tilmeldt 20. May 15
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 01:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian.

Hvis du bruger woocommerce, kan du under punktet woocommerce gå ind i indstillinger, derfra vælge punktet "produkter" og vælge dets underpunkt "visning". Cirka i midten/ bunden af siden er punktet "produktbilleder", hvor du kan bestemme hvilken størrelse billederne skal have.

Det andet problem kan løses ved, at tilføje/redigere i din sides CSS. Hvordan dette kan gøres kommer dog an på temaet du har valgt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian - Dit spørgsmål er svært at svare på, da det kan være et hav af ting der spiller ind.

Første ting man kan starte med, er at finde ud af om de original produkt-fotos er samme størrelse.

Er det woocommerce du bruger til at fremvise billederne af produkterne eller er Jquery Lightbox For Native Galleries?


Side 1 ud af 1 (3 indlæg)