Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forsendelse - et billigere alternativ til Postnord og GLS?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jul 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der mon nogen derude, der kan tippe mig om en forsendelsesmulighed, der er billigere end Postnord og GLS? Jeg sender primært plakatrør og mindre pakker, hvilket lægger ca 90 kr på i fragt. Indtil videre har jeg opkrævet fragten af kunderne og har ikke haft sure miner endnu. Men jeg ville da selv som kunde synes, det var lidt meget. I følge Postnord skal jeg op og sende minimum 300 pakker om året for at få en erhvervsaftale, og der er jeg ikke endnu. Hvad gør I andre?
Mvh Julie

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Julie

Synes du skal se nærmere på pakkelabels.dk medmindre du allerede kender og bruger deres service. Der kan du opnå bedre priser med både GLS og Post Danmark, dog skal du være meget opmærksom på det med volumenberegningen. Men vil tro at du kan få et plakatrør afsted for lidt over halvdelen af hvad du normalt giver :)

Der ud over, så kender jeg ikke til nogle jeg umiddelbart vil anbefale, som kan gøre det billigere.

Al mulig held og lykke med virksomheden

 

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Pakkelabels.dk er første step. 

Derudover så skal du have tale gaverne i orden - og så prøve igen... Hvis dine ambitioner er store, så vil både Post DK og GLS slås for dig... 

Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 397
Fra  Butikki Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, Pakkelabels.dk er gode. Og kig også på CoolRunner.dk.

/Kjeld

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Tundra by Lolk:

Er der mon nogen derude, der kan tippe mig om en forsendelsesmulighed, der er billigere end Postnord og GLS? Jeg sender primært plakatrør og mindre pakker, hvilket lægger ca 90 kr på i fragt. Indtil videre har jeg opkrævet fragten af kunderne og har ikke haft sure miner endnu. Men jeg ville da selv som kunde synes, det var lidt meget. I følge Postnord skal jeg op og sende minimum 300 pakker om året for at få en erhvervsaftale, og der er jeg ikke endnu. Hvad gør I andre?
Mvh Julie

Vi bruger https://shipbeat.com/ som har en god post Danmark og gls aftale.

Tilmeldt 20. Jul 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle

Tak fordi I gav jer tid til at besvare mit spørgsmål, og tak rigtig gode og brugbare svar!

Mange hilsner
Julie

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)