Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bosiddende i Tyskland - What to do med CVR nr.?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Helsingør
Tilmeldt 22. Oct 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino-peeps

Jeg bor i Tyskland, og har også tysk adresse. Jeg har dog, efter flere henvendelser og opfordringer, kastet mig ud i, at arbejde som freelancer, og i den forbindelse vil jeg gerne have et CVR nr. Dette er dog ikke muligt, når jeg har adresse i Tyskland, og det er godt nok noget af en jungle, at finde rundt i de tyske systemer. 

Er der nogen af jer der har gode råd til, hvad jeg kan/skal gøre? 


MVH
Christian

Fra Linea de la competion
Tilmeldt 16. Nov 15
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal have et tysk "cvr" , det er som ikke så besværligt at få , hvis du er bosat i flensborg området kan jeg anbefale dig http://tyskrevision.com/ hvis du ikke har mod på at gøre det selv 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Du går ned på rådhuset, og finder etagen for anmeldelse af firma, mener det er 4-5 etage i Flensburg.

Så henvender du dig til personen bag skranken, og venter på det bliver din tur. 

Du går ind, udfylder sammen med en medarbejder papirene, og lægger 20 euro i gebyr

Wupti så har du en tysk enkelmandsvirksomhed. Husk at du separat skal momsregistreres, så spørg evt omkring dette, når du alligevel er der :)

Det tager 10 min, og det gør ikke ondt :)

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Helsingør
Tilmeldt 22. Oct 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder meget nemt - men jeg bor nu altså i nærheden af Hamborg og ikke Flensborg :) men det fungerer vel på samme måde der? 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian:

Det lyder meget nemt - men jeg bor nu altså i nærheden af Hamborg og ikke Flensborg :) men det fungerer vel på samme måde der? 

Ja præcis samme måde, så skal du bare finde stedet for virksomhedstilmeldinger på rådhuset :)

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)