Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vores CMS understøtter ikke længere QuickPay og vores host vil ikke opdatere det. Så skal lukke min shop!

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:
Da det er et CMS som deres host selv har udviklet så har de ikke mulighed for at få hverken filer eller database. De er desværre fanget i den klassiske non-open source "fælde".

Ahh, nu har jeg arbejdet ved et af de steder som kører med closed source, og der var der i kontrakten klausuler om at systemet løbende skulle holdes opdateret, og i tilfælde af konkurs/lign. havde kunden ret til at få en kopi af kildekode så sitet kunne viderekøres.

Alle kunder kunne på ethvert tidspunkt et dump af deres database.

Så at kalde det en closed source fælde, er altså forkert. Du kan sagtens finde virksomheder som driver det på opensource, men hoster det på deres systemer så du heller ikke her kan få et dump. Så det handler om den aftale der er indgået og har intet med det underliggende system at gøre.

Dermed ikke sagt at det ikke er uprofessionelt af leverandøren ikke ville opdatere systemet, eller havde underrettet kunderne på det tidspunkt de har valgt at lukke deres webdel.

Til OP:
Dem jeg arbejdede ved kan levere et nyt system som kan det som dit nuværende system kan, jeg har selv været med til at udvikle lign. funktionalitet hos dem, så hvis du kontakter mig, skal jeg gerne sætte dig i kontakt med dem. Det er gratis at få en pris, og de kørte dengang altid fastpris. Om de stadig gør, ved jeg ikke.

Tilmeldt 4. Apr 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej David

Jeg kommer fra QuickPay, og synes lige jeg ville opdatere.


Vi er igang med at lave en proxy/kompatibilitetslag, der sikrer at langt de fleste løsninger kan fortsætte på vores nye platform selvom den gamle platform lukker. 

Det betyder kort sagt, at jeres shop automatisk kan fortsætte på den nye platform uden jeres udbyder eller I skal ændre noget.
Du kan læse mere om det på https://helpdesk.quickpay.net/hc/da/articles/218966128-Lukning-af-gammel-platform-merchants.

Har du spørgsmål er du altid velkommen til at skrive til support@quickpay.net

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)