Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man starte sin egen lille Virksomhed som 14 årig og, hvordan gør man.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jul 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej mit navn det er Samuel og jeg kunne godt tænke mig at starte min egen lille hjemmeside hvor jeg tjener penge på Affiliate marketing. Jeg kunne godt tænke mig at vide om det er muligt for mig at gøre det eller om man skal være 18 for at begynde på det. Og så kunne det også være fedt hvis nogle af jer der som ved noget om Affiliate marketing lige fortælle lidt hvordan det er man starter på Affiliate marketing.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46444
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må godt lave affiliate aftale mig bekendt - som helt privat person - lade google eller andre have reklamer på en blog eller andet. Det giver dig ikke pligter eller risiko for gæld. Det du ikke må, er optræde som virksomhed uden dispensation som du kan få når du er 18

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

SamuelBC:
Hej mit navn det er Samuel og jeg kunne godt tænke mig at starte min egen lille hjemmeside hvor jeg tjener penge på Affiliate marketing. Jeg kunne godt tænke mig at vide om det er muligt for mig at gøre det eller om man skal være 18 for at begynde på det.

Jeg vil tillade mig at anbefale Kaspers indlæg på hans en hjemmeside. Læste det lige og det er rigtigt fint.

http://kaspermfriis.dk/hvordan-stifter-man-virksomhed-umyndig/

God arbejdslyst !!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)