Hej. Jeg har et IVS, eller det vil sige, at det er ved at blive lukket ned. Sagen er den, at jeg har haft en gut til at ordne diverse administrative opgave omkring virksomheden. Han skulle også have været i gang med at lukke virksomheden ned, men det viser sig nu, at han ikke har gjort det alligvel. Så jeg ønsker derfor at høre et par tips fra folk med erfaring med nedlukning af selskaber, eller eventuelt en som kunne bruge et par timer på at hjælpe mig. Jeg har ikke rigtig forstand på det, og synes at jeg bliver mere og mere forvirret hver gang jeg kontakter skat eller lign. Ting jeg ved, der er blevet gjort: - Afmeld moms fra 31/12-2015 - Oprettese af årsregnskab 2015, men det er måske ikke sendt afsted? Der har næsten ingen aktivitet været i selskabet, så det burde ikke tage vildt lang tid for en som har styr på det :) Håber der er en venlig sjæl derude som kan hjælpe mig, så skal jeg også gerne give lidt flere oplysninger.. Pft. Mads |
Mads Jørgensen:- Oprettese af årsregnskab 2015, men det er måske ikke sendt afsted?
Start lige med at tjekke om det er blevet indsendt, den opgave du skal have hjælp til kan blive voldsomt problematisk hvis ikke regnskabet er indsendt.
Gå på www.cvr.dk og søg på cvr-nummer. Under punktet regnskab kan du se om der er et 2015 regnskab tilgængeligt.