Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rufferiparagraf. Hvad er tilladt ift massage?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige et spørgsmål. Jeg ved godt at vi i Danmark Pt har et forbud imod at ansætte ja prostituerede, de må kun arbejde selvstændigt. Men hvad defineres som prositution. Altså hvilke ydelser må jeg ansætte folk til egentligt? Har lidt svært ved at finde paragraf eller lovbestemmelse etc som definerer klart hvad man må ansætte folk til, og hvad de SKAL arbejde som selvstændig med. Hvor går grænsen egentligt? Må der ikke være seksuel berøring af nogen art dvs kønsorganer, må man ikke massere nøgen? Feks thai-massører hvordan ligger landet der? Hvordan er deres ansættelsesforhold og ydelser defineret? 

Det er massage jeg tænker på og noget udi feks tantra, helkropsmassage med fokus på erogene zoner, og også thaimassage(de sælger netop uden specifikke seksuelle ydelser og det er sikkert fordi så ændrer deres massage nemlig karakter til at høre under ja rufferi hvis de er ansatte). 

Fra København
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvem kan man henvende sig til normalt, med spørgsmål om hvad er tilladt i en branche? Feks min. alder, ansættelsesforhold, hvilke ydelser der må sælges? Hvor henvender i andre jer? Fagforening, iværksætterkonsulenter? Netværk går jeg også ud fra kan give svar, jeg har bare ikke et iværksætternetværk jeg kan henvende mig til. 

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Skat og Politi kan give dig svar. Men forvent ikke et klart svar, fordi der er jo en masse gråzoner.

F.eks. kan en massagepige ikke blive godkendt i en a-kasse, men hun kan godt betale skat.

Det er en svær branche fordi det er ikke klare svar, og jeg tror ikke du skal forvente dit lokale iværksætter kontor kan svare på dem :-)

Alternativ kan du evt. kontakte piger som er i branchen og høre om du må stille dem nogle spørgsmål

Fra København
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Marwe:

Skat og Politi kan give dig svar. Men forvent ikke et klart svar, fordi der er jo en masse gråzoner.

F.eks. kan en massagepige ikke blive godkendt i en a-kasse, men hun kan godt betale skat.

Det er en svær branche fordi det er ikke klare svar, og jeg tror ikke du skal forvente dit lokale iværksætter kontor kan svare på dem :-)

Alternativ kan du evt. kontakte piger som er i branchen og høre om du må stille dem nogle spørgsmål

Hvem konkret hos Skat og Politiet kan give mig svar? Har de nogle rådgivere? 

Ja det var en god idé at spørge nogle der allerede arbejder i branchen. Kender Eroguide, det vil jeg bruge. Det er mere prostituerede der er aktive derinde, men de må også kende til dele af branchen og have veninder og kontakter jeg kan få hjælp fra. 

Der har været MEGET palaver og problemer ift ansættelsesforhold og skat og moms og CVR osv de sidste par år, men jeg skal ikke være involveret i prostitution men ja noget der MÅSKE relaterer til det, men ikke prostitution direkte. Men vil gerne være forberedt på hvad der er op og ned, før jeg får det hele kastet i hovedet når jeg allerede er startet. 

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Isaac Rajman:
Hvem konkret hos Skat og Politiet kan give mig svar? Har de nogle rådgivere? 

Ring til dem og forklar dine spørgsmål, så må de kunne stille dig videre til rette vedkommende.

Tilmeldt 21. Feb 16
Indlæg ialt: 84
Fra  Din Hvidevare Repatatør ApS Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

http://saedelighedspolitiet.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)