Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Svensk erhvervskonto i Sverige til dansk firma

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Andersen:
hvilket udløser et gebyr på 50kr i Sydbank... HVER uge. Det løber hurtigt op, og spiser nogle uger ca. 50% af beløbet som bliver overført fra deres salg.

Kan I ikke bare spørge Clearhaus om I kan afregne en gang om måneden eller kvartalet, så er de 50 kr. jo små penge, og så kan I komme videre

Fra Kolding
Tilmeldt 27. Oct 14
Indlæg ialt: 83
Fra  Syswatch Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er også blevet ændret til månedsvis nu... men derfor skal vi stadig finde en løsning, for de har også erhvervskunder vil være overføre pr. faktura, hvilket også udløser et gebyr.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg opgav samme projekt for 6 år siden, der var kvartalspriserne i de billigste banker 10.000 SEK! Det er 40.000 SEK om året, for en fucking bankkonto, hvor alt foregår over netbank og elektronisk... 

Så jeg tror ikke, at du skal forvente at finde en billigere løsning, end den du allerede har fået desværre. 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Andersen:
. The account is 1500 SEK capitalized per quarter. Internet banking is 2000 SEK per quarter. Also, your appointed client executive for the account is 2000 SEK per quarter. So for a SEK account, Internet banking and a Client Executive the quarterly cost is 5500 SEK per quarter. If you were to establish a Swedish Aktiebolag as a subsidiary (I understood it that you intended your Danish company to be client directly), the cost would decline to 3750 SEK per quarter for the same services.
ja for pokker det var dyrt. Man kan jo frygte lidt vi kommer samme vej i DK  

Min erfaring (var i mange år CEO i Sverige ) og med forretning mange andre steder er, at det idag bestemt ikke er dyrere i DK end i så mange andre sammenlignelige lande. Det her lyder voldsomt dog - selv med 3.000 i DKK for - hvis det var et svensk selskab - i kvartalet, overstiger det langt det jeg har hørt om trods alt

Hvis det er så utroligt vigtigt så kan det være I må bide til bolle, og vælge Nordea eller DDB og høre hvad de kan tilbyde, for de har ikke gebyr mellem deres filialer i norden om jeg husker ret - men de kan jo så koster noget og ja, de kræver givet totalt engagement flyttet, specielt hvis ikke I har mulighed for at stille en eller anden super sikkerhedsstillelse som banken kan være alene om

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Bjerringbro
Tilmeldt 18. Aug 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Bruger en privatkonto i Skandiabanken i Stockholm til modtagelse af betalinger fra Clearhaus i SKK. Det er en internetbank uden filialer - pris for konto 20 SKK pr måned, gratis Visa Debit, gratis overførsler til udlandet (dog tager min danske bank et gebyr på 30 DKK pr overførsel), Skandiabanken tager ikke gebyr for udtag i udlandet, derfor tager jeg pengene ud i pengeautomaten og sætter dem derefter ind på min danske konto.

Har også konto i Nordea Sverige, pris 12 SKK pr måned og er ikke kunde hos Nordea Danmark.

Fra Jyderup, Vestsjælland
Tilmeldt 9. Feb 16
Indlæg ialt: 55
Fra  Cooper Webdesign Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for et interessant indlæg! God læsning Smile

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)