Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

e-handelsløsning til ny webshop

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Nils:

Vi laver en MAgento Enteprise løsning for en kunde i massachusetts med 11.000.000 Produkter.

Det er ikke noget problem at implementere store produkt baser i en magento webshop

Måske ikke - men det kræver man har det rigtige set up. 

Derudover så tænker jeg ligeså meget praktiske ting, som tekniske.. Når man har mange produkter, så skal man typisk også have et helt andet set up i forhold til pakning / levering.

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannik Hansen:
Derudover så tænker jeg ligeså meget praktiske ting, som tekniske.. Når man har mange produkter, så skal man typisk også have et helt andet set up i forhold til pakning / levering.

Ok, men det er forretnings processer der skal afklares og optimeres.

Det løser man på en langt række andre måder end blot at lave en custom programmeret webshop.

Min vinkel til trådstarter var i relation til din kommentar der argumenterede for en "seriøst skal overveje custom-programmeret...

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Nils:

Ok, men det er forretnings processer der skal afklares og optimeres.

Det løser man på en langt række andre måder end blot at lave en custom programmeret webshop.

Min vinkel til trådstarter var i relation til din kommentar der argumenterede for en "seriøst skal overveje custom-programmeret...

Jeg vil vente med at svare indtil Trådstater byder ind med mere info.. 

Vil ikke kører 400 km i den forkerte retning, hvis ikke det giver mening for trådstarter :-)

Men min udtalelse bygger ren og skær på erfaring med høj komplekse shoppe :-)

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvidevarerep.dk:

Jeg står og skal til at lave en ny webshop. Det er med handel af økologiske fødevarer. Derfor skal det være en løsning der kan håndterer temmelig mange produkter 10.000+. 

Jeg vil anbefale dig Magento shop. Dertil vil jeg så sige at det er yderst nødvendigt for dig, at allierede dig med en kompetent udvikler af Magento Shops. Måske Jannik ellers Nils kan hjælpe dig med det?

Held og lykke med arbejdet..

Tilmeldt 21. Feb 16
Indlæg ialt: 84
Fra  Din Hvidevare Repatatør ApS Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jannik

Jeg har sendt dig en mail med mine kontakt oplysninger.

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 07:39
Hvor mange stjerner giver du? :

René Nielsen:
Måske Jannik ellers Nils kan hjælpe dig med det?

Takker!
Jep, naturligvis kan vi hjælpe Smile

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Tilmeldt 21. Feb 16
Indlæg ialt: 84
Fra  Din Hvidevare Repatatør ApS Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået at vide at prestashop og i særdeleshed magento kan blive en temmelig dyr fornøjelse for sådan en som mig. Jeg kan ikke programmere selv den simpleste kode og skal derfor have en programmør til stort set alt. 

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvidevarerep.dk:

Jeg har fået at vide at prestashop og i særdeleshed magento kan blive en temmelig dyr fornøjelse for sådan en som mig. Jeg kan ikke programmere selv den simpleste kode og skal derfor have en programmør til stort set alt. 

Jeg tror ikke der er nogen billig måde.. Men igen der er rigtigt mange parameter vi ikke kender. 
Jeg har svaret på din email. 
Side 2 ud af 2 (18 indlæg)