Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Efter en masse Feedback har jeg ændret min side hvad synes i

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 9. Jan 11
Indlæg ialt: 236
Fra  DinPlakat.dk Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg har den seneste tid efter lidt feedback lavet min webshop ditcomputerspil.dk om. 

I den forbindelse ville vi rigtig gerne have noget ny feedback på den "nye" side. Hvad fungerer, hvad fungerer ikke, er der åbenlyse fejl vi ikke har set etc...... Både positiv og negativ feedback skal være hjertelig velkommen. Der er ved at blive lavet SEO på siden, Derudover er der også ved at blive lavet logo..

Så det er mere den generelle oplevelse af siden jeg gerne vil høre om :-) 

På forhånd mange tak for hjælpen!

Med venlig Hilsen

Kenneth Jønsson

www.Ditcomputerspil.dk

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kenneth 

Når jeg tilføjer et produkt til kurven fremkommer der en pop up der ligner en advarsel fra min lokale computer. Dette virker bestemt ikke positivt ift. at skabe en glidende købsflow. 

Ellers ganske fint design. Jeg husker din gamle webshop, og vil herigennem rose dig for dine visuelle ændringer :-)

Tilmeldt 9. Jan 11
Indlæg ialt: 236
Fra  DinPlakat.dk Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon..

Er ops. på problemet og er ved at få det ændret, da det ikke ser så godt ud :-

Tak for din din feedback 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes jo altid at opl. ( tel. og cvr) skal frem på forsiden :) I top eller bund som det passer bedst i design.

Tilmeldt 9. Jan 11
Indlæg ialt: 236
Fra  DinPlakat.dk Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Tak, for dit feedback. Det var det faktisk også på mit gamle design.. Det står som det øverste i Handelsbetingelser.. Både CVR og Tlf. nr.. en Kan godt være jeg skal have det ud på Forsiden igen så.

KJ

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth

Fin side.

Jeg vil anbefale dig at gå igennem siden og lave en god, gammeldags korrekturlæsning. 

F.eks. er der denne lidt kluntet, fejlfuldt formulering under spillet, Football Manager 2016; "Dette er en cd key skal aktiveres & downloades via Steam.". 

Tilmeldt 9. Jan 11
Indlæg ialt: 236
Fra  DinPlakat.dk Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Der mangler vist et ord deri.. Går igennem hele siden igen.. :-)  Man kan hurtig se sig blind på noget 

Tak :-) 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:23
Hvor mange stjerner giver du? :

flot side

mega duplikat fejl på siden  http://www. og uden www. foran dit domæne begge kan jeg tilgå din siden vælg hvilken url du satser på og lav en 301 til den valgte url 

når køber et produkt og går til indkøbskurv er der side menu og øverste menuen der er meget der på siden i sidste proces derved nogle nok falder der .

siden er rimelige tung så kunne være ide arbejde på at gøre billeder hurtigere https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?url=https%3A%2F%2Fditcomputerspil.dk%2F&tab=desktop brugervenligheden siger denne side at siden er perfekt dog er forbedringer der kan laves ved hastigheden på siden.

der mangler generelt tekst siden forsiden og lav siden om jer med mere tekst og gerne også en nyheds blog på siden så kommer mere tekst på siden.

de fleste billeder mangler al tekst på der er lidt flere med titler på siden 

der mangler meta titler siden og meta beskrivelser på siden ideel er 40-60 tegn titlen og 120-160 tegn meta beskrivelsen 

få din firma facebook side på hjemmesiden og hele siden igennem del likes facebook og google plus også en fordel .

jeg vil også anbefale cvr nummer og kontakt info i fodnoten på siden.

husk brug h1 i teksten en overskrift og underoverskrifter h2 og teksten h3 h4 det optimere teksten mere mod det organiske resultat 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Haderslev
Tilmeldt 4. Mar 16
Indlæg ialt: 94
Fra  Lyngedal & Partners Skrevet kl. 06:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kennerth,

Nu kan jeg ikke helt huske dit gamle site, men denne ser ok ud. Smile
Jeg er ikke superfan er grå tekst på sort baggrund. I mit hovede bliver teksten sekundær, selvom den faktisk er vigtig.

Tror jeg fandt en lille fejl: Hvis en vare er på lager, så kan eks. tilføje 1000stk til indkøbskurven. Måske du skal opsætte lagerstyring?

Dine vejledninger til installation og aktivering sender mig bare til et engelsk site. Måske du kunne få noget ud af at oversætte/opsætte en dansk guide med billeder. Det er ikke alle som kan/vil guides på engelsk, og det kan måske afholde folk fra at købe.

En tekst til forældre som beskriver hvad dette er, kunne også være en ide. Tror det kan være svært at forstå at man ikke få tilsendt en dvd med spillet.

Lyngedal & Partners – Kreativt Bureau
Din højre hånd i den digitale verden

Tilmeldt 27. Jul 14
Indlæg ialt: 35
Fra  Webhotelmatch.dk Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Maaske er jeg ved at blive gammel og oejnene ikke saa skarpe mere, men "indholdet" virker lidt smaat.
Produktnavn, beskrivelse osv., saadan set ogsaa breadbrumb, footer, "Log på din konto | Opret en konto | Gå til Betaling"
Sammenlignes med det resterende tekst, saa virker de steder meget smaa.
Specielt sidebar kontra beskrivelse.

Jeg tror godt, at du kan goere det en lille smule stoerre, uden at det ville oedelaegge noget og kun goere brugeroplevelsen bedre. :-)

Få 3 måneders gratis webhotel med vores UnoEuro kuponkode samt find viden og guides om webhosting

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)