Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bogføring af henvisnings provision

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Jul 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa. Hjælp til bogføring i Dinero. Jeg har hjemkøbt en vare og solgt og faktureret den til en kunde som jeg har fået anvist af en anden virksomhed. Denne anden virksomhed har nu femsendt mig en faktura med moms på den aftalte henvisnings provision. Jeg har betalt fakturaen, men hvordan bogfører jeg denne omkostning ? Håber I kan hjælpe. Tak.

Fra Rødovre
Tilmeldt 24. May 16
Indlæg ialt: 67
Fra  Starsø Bogføring ApS Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kender jeg ikke dineros kontoplan.
Men umiddelbart ville jeg bogføre den under anden arbejdskraft/ arbejdskraft udefra o.lign. da det er det ene firma der har ydet en ydelse eller er stykke arbejde, for at du kunne sælge en varer til en kunde.

Jeg ved ikke om John måske har et andet forslag :) han melder sig nok ind i løbet af dagen og så bliver vi begge måske klogere ;)

God dag.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46433
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Britt Poulsen:
umiddelbart ville jeg bogføre den under anden arbejdskraft/ arbejdskraft udefra o.lign. da det er det ene firma der har ydet en ydelse eller er stykke arbejde, for at du kunne sælge en varer til en kunde.
ja hvorfor ikke - konto 2800 er i så fald svaret - kunne også være salgsomk - men har ikke stor betydning så 2800 som er med moms er fin nok

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 17. Jul 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Britt og John. Tusind tak for hjælpen begge to Of god sommer

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)