Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sparring omkring nyt Pokemon Go site

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Aug 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej allesammen,

I kølvandet på al Pokemon Go hypen (bl.a. efter at have set hvor mange views denne video havde https://www.youtube.com/watch?v=F9u81_vytOI og som tidligere Pokemon entusiast), tænkte jeg at man kunne skabe værdi for Pokemon Go fans, eksempelvis ved at bringe dem sammen, og at kapitalisere på denne idé. Med det udgangspunkt besluttede jeg at kigge nærmere på domæner.

Lang historie kort, så købte jeg domænet: pokemongogetter.com – en slags sammentrækning af Pokemon Go og en "go-getter" (a person who works very hard and who wants very much to succeed). 

Det har ledt mig til at tænke på, om det kunne være muligt at oprette en portal – skrevet på engelsk – for Pokemon Go interesserede. Det kunne være et forum hvor man udvekslede idéer, tips og tricks baseret på folks erfaringer, gode råd, og bare et sted Pokemon Go fans kunne møde. Jeg har også tænkt på at oprette en YouTube video kanal.

Jeg har ikke i sinde selv at downloade app'en, så derfor vil jeg meget gerne samarbejde med dygtige og passionerede Pokemon Go folk omkring projektet. Personligt er jeg dygtig til at skrive på engelsk, så den del kan jeg stå for, mens jeg som sagt gerne vil alliere mig med folk der allerede nu ved en masse om Pokemon Go. Derudover kunne det være fedt at samarbejde med folk som er gode til at lave hjemmeside, programmere, lave videoer etc.

Jeg tænker at man skal smede mens jernet er varmt, og idet Pokemon Go endnu ikke officielt er ude i Danmark – men dog ser ud til at være lige på trapperne – at det er nu sådan et projekt skal på benene. Samtidig vil jeg, som før nævnt, gerne holde siden på engelsk, så folk fra udlandet også kunne blive interesserede.

Jeg er meget åben overfor gode idéer, forslag og andet til ovenstående, da det hele endnu bare er på idéplan.. Jeg vil andre ord gerne brainstorme omkring sitet/projektet :-)

Mange venlige hilsener

Lasse Løber 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)