Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig SMS-gateway?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 30. Sep 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er der godt nok kommet en masse gode svar, men jeg tillader mig lige at nævne endnu en udbyder: Clickatell (http://www.clickatell.com), som vi er en meget glad bruger af. Vi udsender SMS til vores kunder og mange af dem er uden for Europa - Clickatell er et af de få, som har et solidt produkt til disse ting og en masse muligheder for hvordan man kan afsender SMS. Bestemt et kig værd, hvis dette er relevant for dig.

Fra Århus
Tilmeldt 11. May 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Bibob er vist ikke så billigt endda. Jeg tjekkede deres erhvervsprisliste. Det ser ud til at hvis man skal sende sms'er hurtigere end 4 stk/minut, skal man betaler et abonnement på 100 kr + moms / måned.

Det svarer dog trodsalt til 240 SMS/time, så de fleste kan nok få deres behov dækket med den gratis løsning, men det kræver nok lidt ekstra programmering at sætte dem i kø og sørge for at der ikke sendes for mange på én gang.

 

Mvh 
Hans 

Fra Århus
Tilmeldt 25. May 07
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var en gammel tråd du har bragt til live igen ;) faktisk et helt år gammelt så der er jo helt sikkert sket en del på den front.

Bl.a. er www.hardwired.dk gået konkurs.

Med venlig hilsen, Lasse Espeholt
track-trace.dk - Track & trace via e-mail (Gratis)

Fra Århus
Tilmeldt 11. May 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Datoen passede ellers fint - bare et år ved siden af.

Jeg fandt selv tråden ved at søge på den i Amino, så jeg ville blot tilføje lidt info, hvis andre skulle finde den på samme måde.

Mvh

Hans

Tilmeldt 22. Feb 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Side 2 ud af 2 (15 indlæg)