Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

bedste kontrakt?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Oct 15
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

hej amino!

jeg skal have lavet en prototype af min ide og har fundet mig en snedker som kan hjælpe mig med projektet.

mit spørgsmål er så hvordan jeg bedst muligt kan sikre mig at han ikke hverken kopier ideen, ligger billeder af resultatet på de sociale medier (hvilket han ellers gør med tidligere projekter han har lavet for kunder) eller lignende?

jeg har overvejet NDA hemmelighedserklæringen her fra siden, men ville lige høre om i havde bedre ideer? 

tak på forhånd!

kh

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Asger

Der er også noget, der hedder en fortrolighedserklæring. Google dig evt. frem. Hemmelighedserklæringen er meget det samme. :-)

Tilmeldt 22. Oct 15
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

hej kasper. tak for svaret, det må undersøges nærmere. men er en nda eller en fortrolighedserklæring så sikker det kan blive hvis ikke man skal kaste en masse penge i det? :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Asger

Hvis du er nervøs, så tag kontakt til en advokat/jurist, der kan hjælpe dig med at udarbejde en kontrakt. 

Jeg husker nu alligevel at have læst, at den godt kan laves selv... Jeg erindrer at have læst, at da Jesper Buch pitchede ideen for JustEat for Carsten Mikkelsen, bad han ham underskrive en fortrolighedserklæring. 

Men som sagt; henvend dig til en advokat. Hvis du mener, at din ide er genial og gerne vil værne om den. 

Tilmeldt 22. Oct 15
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke noget der vil ændre verden, så tror ikke jeg vil kaste penge i en jurist. Jeg laver en fortrolighederklæring og krydser fingre for at han holder tæt 😊 endnu engang tak for for svaret det var en stor hjælp! 👍

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)