Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål angående ivs

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 37
Fra  regnskab-nu.dk ApS Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej AminoerSmile

Jeg har et spørgsmål jeg har en der skal bruge 2 drift ivs og et holding ivs

Jeg mener at man opretter holding ivs først og efterfølgende drift ivs

jeg har så talt med nogen der mener og det er revisor at man opretter drift først og holding efterfølgende, så tænker jeg hvorfor 

Nogen der har et godt svar på dette ;)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

holding først - men selve det at stifte er jo let - det svære kan være

Har man check på udgifterne - f.eks

krav om lovpligt arbejdsskadeforsikring for ejer/dir i begge drift og holding uanset løn eller omsætning - nok 3-5.000 p.a. for to drift + holding

Erhvervskonto bank - 3 stk - let mellem 1000 og 3000 kr

Kan I klare regnskab og evt sambeskatning op til holding - regn med regnskabshjælp, årsrapport, selvangivelse - mellem 5.000 og 25.000 kr

Husker i momsregistrering ligger separat

Ejerbog

Lovpligtigt ejerregister

Skal i stifte med 1 krone - og så skulle lave låne brev og beregne rente til jer selv lovpligtig - eller med større kapital så I har til startomkostninger og så I ikke fra starten skal afholde generalforsamling og tage stilling til under halv kapital lovpligtigt?

Husker i ejeraftale og får alt med der? Livsvigtig vil jeg sige

og meget mere - Så stifte er let nok, men vi nok om IVS-  evt smid 55 kr efter min E-bog om IVS som skulle bringe jer langt hen af vejen http://jh-e-books.blogspot.dk/2015/09/ivs.html 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 16. Apr 16
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John

Tak for dit svar, det ikke fordi jeg ikke ved alt det har haft eget bogføring firma og arbejdet med erhvervsrådgivning i mange år, fin desværre en blodprop og ville igang igen og skulle stifte IVS og kom med mit tilbud samt struktur, men dem jeg skulle lave dem for havde får af vide Fra flere forskellige revisor drift og holding og det var imod alt jeg havde i min praktisk :) men tak og især når du er enig :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)