Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjek hvilke firmaer besøger din hjemmeside

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Apr 16
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Find alt fra telemarketing nummer til de telefonnummer svindlere bruger på www.find-tlf.dk

Tilmeldt 27. Jul 14
Indlæg ialt: 35
Fra  Webhotelmatch.dk Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Nej, men "de" er super gode til at scrape og spamme emails fra forskellige adresser med samme link.
Jeg har faaet en god haandfuld emails fra dem i dag, saa det har jeg lidt svaert ved at tage serioest.

Få 3 måneders gratis webhotel med vores UnoEuro kuponkode samt find viden og guides om webhosting

Fra Silkeborg
Tilmeldt 13. Nov 13
Indlæg ialt: 332
Fra  MOBILAKTIV.DK / CBD4EVER.DK Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

tlfnummer det er korrekt,


jeg har selv skrevet lidt om det på min hjemmeside, info fra Ritzau

http://mobilaktiv.dk/nyt-google-analytics-add-on-viser-hvilke-virksomheder-besoeger-dit-website/ 

og har også det i anvendelse, det virker super godt, og det indstalleres meget enkelt via 

fastbase, blot gå til fastbase log in med din google konto og du er kørende, nu kan du se hvilke Virksomheder 
der har besøgt siden, hvilke sider de har været på, du får oplysninger om mange andre ting, tlf. nr. e-mail,
adresse, keywords

Så hvis du analyserer dette for evt. potentielle kunder så er det da bestemt et værktøj der er værd at have

Yes

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 04:01
Hvor mange stjerner giver du? :

det ser spændende det må jeg prøve  jeg har det på siden nu men jeg kan allerede kan se nu , en del firmaer der har været inden på min hjemmeside 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)