Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et super godt sommertilbud - 100% køreklar hjemmeside fra 2.795,-

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 03:34 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

LightmediaDK:

Mikael christiansen:

få man mobil venlig side og side med god pagescore , jeg kan ikke finde det inden på siden om man får en hurtige fejl fri side efter google pagescore https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/ 

Hej Mikael,

Tilbudet inkluderer responsivt design, hvilket gør at den ser godt ud på alle enheder (smartphone, laptops, tablets osv.), så den er i hvert fald mobil venlig...

Den side jeg f.eks. oprettede til dette tilbud (lightmedia.dk/amino-tilbud) scorer 60/100 i hastighed på mobilenheder og 84/100 på computer, og jeg har ikke gjort noget ved det. Men jeg kan godt hvis du ønsker det kigge på det når din side er færdig, og få den til at score en høj score. Bemærk at også brugeroplevelsen på siden er 100/100.

Håber at det besvarer dit spørgsmål?

Mvh. Tobias

lidt højere mobil og computer burde kunne opnås især hvis bruger rocket plugin og et par andre plug in der forbedre sidens pagescore 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 11. Jul 16
Indlæg ialt: 17
Fra  LightmediaDK Skrevet kl. 09:58 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

LightmediaDK:

Mikael christiansen:

få man mobil venlig side og side med god pagescore , jeg kan ikke finde det inden på siden om man får en hurtige fejl fri side efter google pagescore https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/ 

Hej Mikael,

Tilbudet inkluderer responsivt design, hvilket gør at den ser godt ud på alle enheder (smartphone, laptops, tablets osv.), så den er i hvert fald mobil venlig...

Den side jeg f.eks. oprettede til dette tilbud (lightmedia.dk/amino-tilbud) scorer 60/100 i hastighed på mobilenheder og 84/100 på computer, og jeg har ikke gjort noget ved det. Men jeg kan godt hvis du ønsker det kigge på det når din side er færdig, og få den til at score en høj score. Bemærk at også brugeroplevelsen på siden er 100/100.

Håber at det besvarer dit spørgsmål?

Mvh. Tobias

lidt højere mobil og computer burde kunne opnås især hvis bruger rocket plugin og et par andre plug in der forbedre sidens pagescore 

Okay, tak.

Jeg er godt klar over den kan forbedres, men som sagt har jeg ikke kigget på det.

Jeg plejer dog at bruge "W3 total cache" som plug-in.

Mvh.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

LightmediaDK:

Mikael christiansen:

LightmediaDK:

Mikael christiansen:

få man mobil venlig side og side med god pagescore , jeg kan ikke finde det inden på siden om man får en hurtige fejl fri side efter google pagescore https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/ 

Hej Mikael,

Tilbudet inkluderer responsivt design, hvilket gør at den ser godt ud på alle enheder (smartphone, laptops, tablets osv.), så den er i hvert fald mobil venlig...

Den side jeg f.eks. oprettede til dette tilbud (lightmedia.dk/amino-tilbud) scorer 60/100 i hastighed på mobilenheder og 84/100 på computer, og jeg har ikke gjort noget ved det. Men jeg kan godt hvis du ønsker det kigge på det når din side er færdig, og få den til at score en høj score. Bemærk at også brugeroplevelsen på siden er 100/100.

Håber at det besvarer dit spørgsmål?

Mvh. Tobias

lidt højere mobil og computer burde kunne opnås især hvis bruger rocket plugin og et par andre plug in der forbedre sidens pagescore 

Okay, tak.

Jeg er godt klar over den kan forbedres, men som sagt har jeg ikke kigget på det.

Jeg plejer dog at bruge "W3 total cache" som plug-in.

Mvh.

rocket plug in retter flere fejl så siden nemmere bliver mobil venlig og computer men koster også penge 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 11. Jul 16
Indlæg ialt: 17
Fra  LightmediaDK Skrevet kl. 13:02 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis der er nogen interesserede gælder tilbudet stadig :-)

Mvh. Tobias

Tilmeldt 11. Jul 16
Indlæg ialt: 17
Fra  LightmediaDK Skrevet kl. 13:08 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Den næste der slår til kan få lavet en side for 2.500,-

Mvh. Tobias

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)