Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af leads (email adresser)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jul 16
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Kære Aminoer,

Vi vil gerne dele et tilbud med de er jer som befinder sig i online branchen.

Vi er et leadgenererings firma, og mangler pt. samarbejdspartnere som er interesseret i at aftage nogle billige danske leads af høj kvalitet.

Vi har styr på lovgivningen, og du kan derfor IKKE købe leads/emails som du ikke har samtykke til at kontakte. Det vil sige at når vi begge er enige og kontrakten er underskrevet, så bliver din virksomhed/domæne tilføjet i vores betingelser.

1 lead indeholder følgende: for- og efternavn, køn og e-mail adresse.
Prisen er: 1,- kr stk. ekskl. moms. (Pris kan forhandles alt efter mængde)
Minimumsordre: 20.000 stk.

Disse leads er af høj kvalitet, og vi garanterer at de samme leads ikke bliver solgt til over 10 virksomheder, derfor undgår vores partnere konkurrence på disse leads. Vores leads er meget generelle og er altså ikke fra nogen bestemt niche. 

Vi er pt kun interesserede i langsigtet samarbejde, og altså derfor ikke interesseret i at sælge 1.000 leads af gangen deraf den høje minimumsordre.

Hvis du har interesse i at aftage leads fra andre lande kan vi lave en aftale efter nærmere snak. (Send PM med ønsker, krav og din email/skype)

Hvis du har flere spørgsmål omkring disse leads så send gerne en PM med din email/skype og dine spørgsmål, så svarer vi så hurtigt som muligt.

Vi ser frem til at høre fra dig.

***PS. Vi kan forstå denne branche er et ømt punkt for nogle Aminoer, derfor beder vi jer lade være med at kommentere med mindre du/I har interesse i at aftage leads ***

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej.
Det lyder som Co-reg. på konkurrencer hvor en køber af jeres tilbud bliver nævnt i betingelserne og dermed får lov til at kontakte vedkommende.. Jeg forstår ikke hvordan i kan sige at jeres leads er af høj kvalitet, da langt de fleste brugere ikke læser at de tilmelder sig netop dén virksomhed... Det vil resultere i spam-anmeldelser og afmeldinger.

På min hjemmeside Konkurrencer Nonstop kæmper jeg imod spam ved kun at dele konkurrencer hvori man ved hvad man tilmelder sig, dvs. kun 1 nyhedsbrev. Jeg mener at det giver en meget bedre kvalitet, da man får kunder der reelt set er interesseret eller i det mindste ved hvad de tilmelder sig.

Hvis i kan se en mulighed for et samarbejde med mig er i velkomne til at tage kontakt.

Med venlig hilsen

Mark Källstrøm




Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvilken virksomhed repræsenterer du?
Hvis jeg skal overveje et køb vil jeg gerne vide hvem der står bag.

Er det muligt at få tilføjet interesseområder på emnerne, min erfaring siger mig at leads kun med navn email og køn, ikke er er af høj kvalitet.

Hvor hurtigt kan i levere 20.000 emner, hvis jeg vælger at købe hos jer, det jo kun emner der fremadrettet tilmelder sig hos jer jeg må sende til. Dem i allerede har indsamlet har jeg jo ikke tilladelse til at sende til.

Tilmeldt 13. Jul 16
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jesper I. P:
Hvor hurtigt kan i levere 20.000 emner, hvis jeg vælger at købe hos jer, det jo kun emner der fremadrettet tilmelder sig hos jer jeg må sende til. Dem i allerede har indsamlet har jeg jo ikke tilladelse til at sende til.

Du er velkommen til at sende en PB med din mail så får du svar på alle dine spørgsmål :-). 20.000 ville nok tage 20-30 dage.

Tilmeldt 13. Jul 16
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Mark Källstrøm:
Hvis i kan se en mulighed for et samarbejde med mig er i velkomne til at tage kontakt.

Har du en mail/skype du kan kontaktes på?

Tilmeldt 13. Jul 16
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Har modtaget mange henvendelser. Mange tak for det. Tilbuddet gælder stadig.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)