Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

WooCommerce - Shipping classes

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 297
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Sidder og leger lidt mine fragtmuligheder på min webshop. Jeg har 2 typer produkter (en let type sendes med brev og en tung type sendes som pakke) som hver skal koste forskelligt i fragt. Brev forsendelse koster 10 og 25 kr og pakke forsendelse koster 39 og 59 kr. 

Den store udfordring ligger i at når jeg benytter shipping classes og et af hvert type produkt er i kurven vises alle options for fragt selvom jeg ikke vil have 10 kr fragt når der er tunge produkter i og jeg ikke har behov for 39 k når der kun er lette produkter. 25 kr bliver til 59 kr når der er tunge produkter i men de 10 kr er kun til lette med med omdeling 3-6 dage og de 39 er levering til posthus så kan ikke bare bruge shipping classes der da teksten ikke kan ændres. 

Kan det virkelig passe at WooCommerce ikke fjerne de fragtmuligheder hvor en shipping class ikke er benyttet når denne ligger i kurven?

Giver det mening? :D

SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 297
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, men det er ikke helt det jeg søger. Den video er fra det gamle system. Nu er der introduceret Shipping zones og sættes lidt anderledes op. Har styr på det grundlæggende men kan blot ikke få det til kun at vise de fragtmuligheder der indeholder shipping class når der er et af disse produkter i kurven. Kan læse mig til på google at det muligvis ikke er mig der gør noget galt men WooCommerce der ikke tillader det jeg ønsker.

SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

*JB*:
Kan læse mig til på google at det muligvis ikke er mig der gør noget galt men WooCommerce der ikke tillader det jeg ønsker.

 

Prøv at bruge denne table fragt modul: WooCommerce Table Rate Shipping by Mangohour gratis.

Der kan du opsætte fragten ligesom du vil have efter vægt klasse. lille vægt plus stor vægt, bliver afregnet efter stor vægt i samme forsendelse.

Mvh. Niels

Webdesign

https://itwebsite.dk

Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 297
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak. Det vil jeg kigge på :D

SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)