Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er jeres erfaring med køb af prototyper?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 1. Nov 12
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvad er jeres erfaring med køb af prototype?

Jeg har nu I ca. 7 måneder forsøgt at erhverve mig en prototype af mit produkt for at se om konceptet overhovedet fungerer I praksis mod betaling.

I December - februar var jeg I dialog med en virksomhed der så potentiale I ideen og var behjælpelige med diverse spørgsmål ang. materiale valg, pris, erfaring etc. da vi nåede til jeg skulle købe en prototype gik det lige som I stå... Når vi snakkede i telefon var det lige om hjørnet hver gang men det skete ikke det store desværre, ej heller aftalt info over pr. mail blev besvaret.

I februar havde vi sidste kontakt hvor jeg sagde at hvis jeg ikke havde afklaring omkring prototype inden ugens udgang (5 dage) ville jeg finde en anden leverandør at gå videre med da det nu havde stået I stampe ca. 1md. Jeg hørte aldrig fra dem igen...

Jeg fandt nu en anden virksomhed der ville være behjælpelig tilbage I maj, vi har ligeledes været I løbende dialog og er nået til prototypen, den blev lovet I starten af juni til senest slut juni. Vi har efterfølgende været I kontakt hvor der har været begrænset respons på ny deadline andet end at de er blevet forsinkede. Jeg er ikke meget for igen at fremsende et ultimatum og risikere at skulle starte på ny med ny virksomhed. Har 2 andre i DK som andre potentielle leverandører.

Min prototype er simpel men kræver specielt maskineri til udformning.

Jeg har leveret alle tegninger nødvendig så det er mere eller mindre blot at ligge materiale i maskinen og indlæse tegninger…

 

Er jeg blot for utålmodig i at komme videre?

Har også lidt tanken hvis de ikke kan kommunikere en forsinkelse og ny leveringsdato ud, hvordan vil et eventuelt fremtidigt arbejde så kunne opretholdes baseret på tillid? (Jeg ved godt jeg pt er neders I pririoteringen da jeg ikke er fast kunde)

Nogen der har sået i samme situation og vil dele lidt erfaring hvordan i greb det an?

Mvh
René

 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)