Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Arbejd hjemmefra - IT studentermedhjælper - 135DKK i timen (ca. 10 timer om ugen)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jan 14
Indlæg ialt: 258
Fra  sjove-jokes.dk og sjove-vitser.dk Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Sommerferien er over os, og som mange andre firmaer har jeg brug for professionel assistance. Jeg har efterhånden for få timer i døgnet til at klare alle opgaverne.

Jeg søger en IT kyndig, som har god forstand på især hosting, domæneoprettelse og wordpress og hvor projektledelse er en evne du kan tillære. Grundlæggende ønsker jeg at udvide min portefølje at danske og internationale websider, hvor jeg tjener penge på adsense og affiliate. Du skal evne at undersøge krav for oprettelse af websites i nye markeder, varetage kontakten til min hosting leverandør og hosting support, samt sikre at vi kan finde de rette samarbejdspartnere via både upworks.com eller freelancer.com til både kodning og oversættelser.

Som person er du:

- Opmærksom på detaljen

- Energisk og evner at løse problemer på egen hånd

- God til at planlægge og følge planen

- Relationsskabende

- Videnbegærlig med stort drive

Jeg tilbyder:

- Spændende og alsidige arbejdsopgaver inden for især hosting, domæner (DK + udenlandske) og wordpress opsætning

- En stilling, hvor du vil lære at designe og drive projekter fra start til slut

- Mulighed for at tilrettelægge eget arbejde

- Stor tillid og frihed til at løse udfordringer på egen hånd

Jeg forventer du arbejder effektivt og løbende dokumenterer fremdrift via timeseddel. Vi koordinerer både via telefon og mails, men jeg forventer du har et stort drive der kan tage initiativ til at tage projekterne videre til den næste fase.

Du skal arbejde som freelancer. Det betyder at du samtidig har frihed til at arbejde for andre, og at du selv skal udfylde din skattepligtige indkomst (nemt, og tager 5 minutter).

Hvis jeg mangler at skrive noget her, som kunne være interessant, så bare spørg her i tråden, så andre også kan få glæde at svaret.

Ellers, så modtager jeg gerne max 1 sides ansøgning + max 1 sides CV på: 117389@gmail.com

Tilmeldt 5. Jan 14
Indlæg ialt: 258
Fra  sjove-jokes.dk og sjove-vitser.dk Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne måske tilføje, at en dygtig sprogstuderende, der har flair for, og lyst til IT, også vil være en god kandidat, da der også løbende er behov for skriverier på dansk, engelsk etc.

Tilmeldt 30. Jun 16
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Virker meget interessant.
Jeg har ret stor erfaring med både CSS/HTML og Wordpress.
Jeg har lavet mange web baseret projekter og er generalt en haj til IT.
Jeg har brugt computere siden jeg var helt lille og arbejder med computere til dagligt, jeg er 90% selvlært og foretrækker at lære mig selv ting frem for at få undervisning i et klasselokale med tung luft og firkantet synsvinkler.
Kan du evt. give mig mere information om præcist hvad du kræver af mig?

Tak på forhånd.

Fra København SV
Tilmeldt 6. Mar 14
Indlæg ialt: 42
Fra  Bjerrum Ahlefeldt Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg har sendt dig en mail. Ser frem til at høre nærmere.

Mvh. Rasmus Bjerrum

Tilmeldt 5. Jan 14
Indlæg ialt: 258
Fra  sjove-jokes.dk og sjove-vitser.dk Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Naturligvis.

Har du en mail jeg kan sende nogle flere detaljer til, som går udover nuværende beskrivelse.

Tilmeldt 30. Jun 16
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Har sendt dig en mail.

Tilmeldt 5. Jan 14
Indlæg ialt: 258
Fra  sjove-jokes.dk og sjove-vitser.dk Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fundet en dygtig freelancer, så tak for jeres interesse. Jeg vender tilbage hvis jeg får brug for yderligere assistance.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)