Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Godt wordpress web firma

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jul 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg vil gerne have en ny hjemmeside i wordpress. Nogen der kan anbefale et firma? 

Thomas

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Normal kommer der en masse der vil anbefale sig selv. Det vil nok være bedst hvis du lægger det ind på Freelancer og vælger ud fra der.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Vi udarbejder netop WordPress hjemmesider på vegne af vores kunders behov og ønsker. Du kan se et stort udvalg af vores referencer på www.erhvervshjemmesider.dk/referencer

Din hjemmeside bliver udarbejdet igennem en professionel proces, hvor vi tager hånd omkring dine ønsker. Første step er at vi tager en indledende dialog omkring din forretning, samt dine indledende tanker. Du er derfor meget velkommen til at sende mig en uforpligtende mail på simon@erhvervshjemmesider.dk. Herfra kan vi så tage en indledende dialog, hvorefter jeg kan fremsende mit endelige oplæg. 

Vi er bemandet på kontoret hele sommeren, så kan vi godt påbegynde et projekt nu her, såfremt du måtte trippe for at komme igang. 

Håber på at høre fra dig. 

Fra Linea de la competion
Tilmeldt 16. Nov 15
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Niels Henriksen:

Normal kommer der en masse der vil anbefale sig selv. Det vil nok være bedst hvis du lægger det ind på Freelancer og vælger ud fra der.

Fuldstændigt korrekt , der er masser af wordpress folk der 

Alt efter ambitions niveau og budget vil det sikkert være en fordel for dig at skelne mellem dem der arbejder profressionelt med det på fuld tid og dem der har det som bibeskæftigelse som det er populært med wordpress

Fra København
Tilmeldt 5. Dec 13
Indlæg ialt: 124
Fra  LOKALUS.dk Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg er sikker på at jeg kan hjælpe dig og til en fornuftig pris.
Kontakt mig på info@spirian.dk og læs mere på www.spirian.dk

LOKALUS    Find Online - Køb Offline  ○  www.lokalus.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)