Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny officiel handelsside i DK

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jul 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften :) Jeg stiller måske et banalt spørgsmål her men hvad kræver det at stable en handelsside som DBA med fokus på et speciale som endnu ikke har en "særplads" i DK i form af en stor handelsportal/side. Brugerne som købere og sælgere benytter Facebook som et alternativt i form af grupper mm. og har erfaret at Google i høj grad bliver udnyttet for at nå frem til specialerne. Det vil jeg lave om på og jeg tror inderligt på, at siden indenfor mit speciale vil få stor succes med tiden! Jeg har erfaring indenfor specialet igennem et helt liv og vil gerne udnytte mine evner indenfor dette område og finde de rette mennesker til at hjælpe mig med at gennemføre denne ide! Anyway gode råd modtages med kyshånd!! Mvh

Fra Linea de la competion
Tilmeldt 16. Nov 15
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

For at udvikle en side der bare ligger i nærheden af noget som den blå avis kræver det som min 1 til 2 programmør og alt efter ambinations niveau masser af timer
Det er bare for den tekniske del , så kommer der masser af reklame og lign for at trække brugere på den

Tilmeldt 11. Jul 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for dit svar Ib :) Okay så man skal som udgangspunkt have fat i de programmører først? - eller vil det ikke være bedst, at finde en iværksætter eller to til at bygge videre på ideen og så tage den derfra? Tænker hvad man gør for at starte helt fra bunden af?

Fra Linea de la competion
Tilmeldt 16. Nov 15
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Både og
Jeg har set mange lægge ud med store planer når de så finder ud af hvad der teknisk kræves går de kolde
Mit forslag vil være at finde en programmør du kan spare med og få forslag på de forskellige muligheder der findes
De timer er godt givet ud i det lange løb

Fra Linea de la competion
Tilmeldt 16. Nov 15
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er velkommen til at skrive direkte til , så vil jeg godt tilbyde dig lidt sparring omkring det it mæssige som ren Service

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)