Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tøjproduktion.. men hvor og hvordan?

Side 4 ud af 5 (49 indlæg)
Tilmeldt 5. Jul 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

kan de lave mit tøj har logo og sådan noget??

Tilmeldt 10. Sep 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Malte. 

Jeg kan se at denne tråd er meget gammel. Jeg ville høre om du kan hjælpe med med et par spørgsmål? :-)

Fra Tilst
Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pia

Kan godt se at det er en meget gammel debat, men hæftede mig ved at du havde kontakter i Ungarn og at sendinger på helt ned til 10 stk. er en mulighed her. Er det noget du kan fortælle lidt mere om ? 

Mvh.

Pernille 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 5. Oct 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej! Kan du smide mig en email? Jeg står i samme situation som Malthe, Min email er Falcke22@hotmail.com

Tilmeldt 10. Oct 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Reka.

Kan du sende mig en Mail angående din families fabrik? 
o.leismann@hotmail.com

Tilmeldt 10. Apr 12
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg skriver lige da det lyder rigtig spændene og søger selv leverandør, kan jeg måske få dig til at sende en email til på sb@sundfri.com 

Tilmeldt 20. May 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du evt sende mig en mail også.
På forhånd tak;)
Jibgymkiller@hotmail.com

Tilmeldt 3. Jun 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg er ret interesseret i at komme igang med at producere mit eget tøj. Er det noget du kan hjælpe mig med? Skriv rigtig gerne på stephaniedeniseseedorff@hotmail.com

Tilmeldt 9. Dec 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino. jeg står lidt i den samme situation som malthe ift tøjproduktion. Jeg har hednholdsvis designet mit logo og kunne rigtig godt tænke mig at få lavet primært ( thsitrs, polo, hoodie) til at starte med. Jeg vil dog ikke kun få printet logoet på men også alt det andet som necklabels osv... dvs selv bestemme hvordan selve "tøjet" bliver designet. Hvordan gør jeg dette, jeg ved i hvertfald at man skal kontakte nogle fabrikker i Tyrkiet, kina osvv og sende logoet og designe tøjet, eller er jeg forkert på den? Hvis det er hvordan gør jeg det her trin for trin, og hor meget vil det koste ca. koste i pris hvis jeg vil lave de 3 ting (tshirt, polo, hoodie) her er min email (Mucahid_Kocak@hotmail.com)

Side 4 ud af 5 (49 indlæg)