Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Købsflow grafik - kom med kommentare

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Sep 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Vi sælger et online produkt, hvor man på forsiden indtaster sin email og et password og så er man oprettet som bruger.

Her kan brugerne prøve 1 opgave gratis og derefter møder de denne POP-UP, når de trykker på købs knappen bliver de sendt direkte videre til quickpay, hvor de kan indtaste kort detaljer.

Hvad synes i om denne KØBS-POP-UP....er det et ideelt købs flow? Eller har i andre gode ideer.

Nu skal i ikke tage jer af selve teksten, men layout m.m.

Lad mig endelig høre vi skal have lavet det anderledes :-)

Eller synes i man skal fjerne baren i bunden og sætte den op under hver knap?

Jeg glæder mig til at høre "eksperterne" :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

jeg synes det ser okay ud men der er intet links til hjemmesiden så man selv afprøve det købs flow , derved lidt svært at sige 100% sikkert det er ideelt købs flow

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 31. Aug 15
Indlæg ialt: 92
Fra  Firma firma Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Lækkert lavet - det giver rigtig god mening :)

Jeg tror det er mest pædagogisk korrekt med den sidste, hvor du har boksen placeret under hver knap. Ved den øverste kan man godt i farten overse den, men det tror jeg ikke sker med den nederste model.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

hvilken hjemmeside er det ligger på det , jeg ville dog gerne afprøve det så jeg ved om det er super godt 

Det er en klar fordele at kunne gå ind på hjemmesiden og tjekke hvordan det ser , så jeg forstår ikke det minus jeg fik i tråden ?

jeg synes det ser okay ud Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 30. Sep 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er underligt for jeg spurgte min kæreste og hun sagde følgende

Der må ikke være 3 bokse til afkryds, så bliver man forvirret. 1 boks til betingelser.

Og jeg må egentlig give hende ret selvom jeg tænkte at det må være smartest at den lå lige under købsknappen.

Det skal også siges at hvis man klikker køb og man ikke har accepteret betingelser så bliver teksten med accepter betingelser rød og blinker:-)

Hvad tænker i om ovenstående?

Nu har vi kun en pris som er abonnement til 99kr...

Giver det nye her i indtryk af at man synes at 99kr nu er billigt når man ser de andre priser?

Tak fordi i gider svare :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

bestaamatematik:

Det er underligt for jeg spurgte min kæreste og hun sagde følgende

Der må ikke være 3 bokse til afkryds, så bliver man forvirret. 1 boks til betingelser.

Og jeg må egentlig give hende ret selvom jeg tænkte at det må være smartest at den lå lige under købsknappen.

Det skal også siges at hvis man klikker køb og man ikke har accepteret betingelser så bliver teksten med accepter betingelser rød og blinker:-)

Hvad tænker i om ovenstående?

Nu har vi kun en pris som er abonnement til 99kr...

Giver det nye her i indtryk af at man synes at 99kr nu er billigt når man ser de andre priser?

Tak fordi i gider svare :-)

jeg tror et års adgang er bedste 99 kroner , jeg synes 24 timer adgang er meget lidt og pris forskellen er meget lille 

dog synes jeg et links i tråden med din hjemmesiden det kunne være super så man kunne se siden med dit produkt er på 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)