Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Godt simpelt wordpress affiliate theme?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 13. Dec 15
Indlæg ialt: 82
Fra  castorolie.dk Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg skal i gang med at lave en simpel affiliate side med med ca. 10-12 produkter i alt fordelt på 2 kategorier. Jeg synes det er en jungle at finde rundt i, i forhold til at finde det rigtige theme. I har vel ikke nogle forslag til et WP theme i den forbindelse? Jeg ved der er masser af gratis, men det gør heller noget det koster lidt, så længe temaet passer.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :-)

Når du skriver produkter - tænker du så et bruge WooCommerce til opstillingen af disse? Eller vil det blot være "normale" undersider? 

Dette er meget afgørende for valget af theme. Du kan eventuelt kigge på https://themeforest.net og se de mest købte. Dette er naturligvis også en indikator på hvad der er populært og brugbart. 

Held og lykke med projektet. 

Tilmeldt 6. Jun 16
Indlæg ialt: 148
Fra  Caspar F Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej iChanllenge "fedt navn",


Det kommer vel meget an på hvilken type af produkter du vil annoncerer med? :) Er det baby-ting, eller mobil-abb f. eks? Det gør alligevel en ret stor forskel :)

Hilsen,
Caspar

Fra København
Tilmeldt 13. Dec 15
Indlæg ialt: 82
Fra  castorolie.dk Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar :-). Det er selvfølgelig rigtigt. Jeg kunne have uddybet hvilken branche det var inde for. Det er indenfor gaming jeg påtænker.

Og tak for ros for navnet. Du kan jo evt. sætte dig eller din kammy en challenge/udfordring på Ichallenge.dk :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ICHALLENGE.


Jeg benytter cssigniters tema'er. De er virkelig fede at arbejde med og deres supportforum er hamrende kompetent. 

De koster lidt, men ikke noget der vælter budgettet og lige nu har de 30% rabat.

Kig evt på http://www.cssigniter.com/ignite/

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Find et tema der farve- og opsætningsmæssigt passer til hvordan du synes det skal se ud. Google eventuelt specifikt efter affiliate temaer.

Når det er sagt vil jeg, fordi du snakker gaming, med det samme slå dig ned og sige, at du skal passe på hvor du træder. Går du SEO-vejen er der ufatteligt mange konkurrenter og de sociale medier er ikke bedre. Har du en genial plan? Ellers bør du få udarbejdet dig en. Send mig evt. en mail på simon-blog@hotmail.dk, hvis jeg skal tage et kig (ikke sikkert at jeg fatter en dyt - men måske).

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Tilmeldt 18. Apr 15
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Bruger selv et tema der hedder shopkeeper på stort set alle mine sider. Tror det handler om at blive fortrolig med et tema og en visual builder og så ellers bare rode lidt rundt med det. Jeg er ikke nogen ørn til at designe så jeg holder det altid ret simpelt, som fx på CREDITA. Jeg har bevist valgt et tema der er beregnet til at lave shops på, da ejg også har en del sider med salg af produkter, hvor jeg opretter dem manuelt i woocommerce.

Fra København
Tilmeldt 13. Dec 15
Indlæg ialt: 82
Fra  castorolie.dk Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Simon og Diemer. Jeg vil tage rådene til mig. Enig med den side: Credita. Den er meget simpel, og gir et godt overblik.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg synes der er mange gode valg på denne har side https://colorlib.com/wp/affiliate-wordpress-themes/

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)