Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad vil I bruge mig til?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Årslev
Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 194
Fra  Faros Marketing Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino'er og andet godtfolk! 

Jeg har den fornøjelse at kunne fortælle, at jeg er blevet optaget på mit drømmestudie PBA. i international handel og markedsføring. Det er det vildeste og nu søger jeg en virksomhed, som gerne vil beriges med mine kompetencer og ihærdighed gennem min studietid.  Jeg garantere, at jeg vil give alt hvad der er muligt, for at tage jeres virksomhed til nye højder og I får nye ideer med for free! - Jeg er nemlig en af de typer, der bare altid får nye ideer, selvom jeg sætter kaffe over. 

Jeg tilbyder: 

Op til 15 timer om ugen af min tid. (Tidspunkterne kan vi snakke om) 

Erfaring inden for ledelse 

Erfaring inden for markedsføring

Tekstforfatning 

Stærk sans for salg

Stor viden inden for forbrugeradfærd og kundeservice 

Erfaring med projektledelse og events 

Verdens bedste Kaffebrygger 

Humørspreder, der sætter kulør på hverdagen   

Mulighed for en praktikperiode i 3 måneder på mit 3. semester 

Selvstændig, moden og ansvarbevidst opgaveløsning (Bare for lige at bruge klassikere)

I vil gerne have hjælp til: 

Det kan I fortælle mig! - Jeg klar på en udfordring. Det kunne f.eks. være inden for følgende områder: 

Mulighed for at udvikle på markedsføringsstrategien samt eksekvering. 

Udvikling af salgskanaler og salgsoptimering 

Kundepleje 

Tekstforfatning

Medarbejderpleje 

For at I udnytter mine kompetencer og drive bedst muligt, så er Telemarketing ikke det rigtige for mig. Det er faktisk ikke fordi jeg er kræsen, men fordi jeg ikke føler mig udfordret og kan bevare mit høje energi niveau ved at tale i telefon. Ellers er alle brancher velkomne! 

I får en medarbejder, der har et højt energi niveau og finder glæden ved at have travlt. Jeg trives bedst i en verden med mange bolde i luften og udfordringer. Det værste jeg ved, er at føle jeg står i stampe og får mine faglige kompetencer udfordret.  Jeg er loyal over for mine kollegaer og føler et stærkt ansvar for, at alle kommer i mål med opgaverne.  

Alt det praktiske: 

I får mulighed for at forhandle løn 

Jeres virksomhed er placeret på Fyn. 

Er jeres virksomhed fra andre dele af landet, så åbner I op for hjemmearbejde. 

Hit Me!  - Jeg har brug for at blive udfordret, så det er bare med at byde ind. Send mig en besked, måske er vi det perfekte Match. 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)