Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er alle i Post Nord mon på ferie?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

danza:

Vi har fuldstændig samme oplevelse, deres A-breve tager i snit 6 dage at nå frem til modtager også henter Post Danmark endda selv post og pakke på vores lager.

Derimod skal de have stor ros for deres pakke håndtering. Selv hvis vi sender en pakke afsted til nord for Stockholm er den fremme dagen efter.

Der finden ikke A-breve til indlandsforsendelser mere, så enten sender du som almindeligt brev (op til 5 dage undervejs) eller som Quickbrev (1 dag undervejs - såfremt der er særligt frankeringsmærke/protokode på og brevet indleveres i den særlige postkasse på posthuset hertil).

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan kun tilslutte mig oplevelsen, jeg har selv sendt 3 quickbrev i mandags som er afleveret i erhvervsindleveringen, kunderne har først modtaget deres brev i går lørdag.

Jeg vil så lige tilføje her i Hillerød står de manuelt at sortere alle breve.
Så man kunne godt tænke at der er en træt sjæl imellem som bare ligger det hele i en sæk...

Tilmeldt 3. Dec 14
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Arne,

A-brevs erhvervsaftaler skulle meget gerne løbe til D.1 September. Da Post Danmark selv kommer og afhenter hos os, forventer jeg ikke at vi efter første september selv skal til at indleverer brevene, forventer blot de overgår til erhvervsbreve (2 dage til modtager), og de fortsat afhenter sække 3 gange om ugen som de hidtil har gjort.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)